Wadup homies and homos!
Postade detta inlägg i tram-frågetråden också, men insåg att det nog hör bättre hemma här!
Fy faaan vad combon tram+weed is the shizzle!!
Krossade två och en halv 100mg svenska Tramadol Retard (haha!) Hexal vid kl 20:00 och käkade en rejäl middag för att rusta mig inför kvällens flum-session. Har fixat tre gubbar av det skönaste gräset från Skånes västkust (förmodligen från Chris) och köpt lyx-munch bestående av Skogaholms mega kanelgifflar, GB's blåbärsglass deluxe och ett 200g mjölkchoklad - ikväll står LIVSNJUTNING på schemat vänner!
Efter middagen rullade jag en splirre på RAW Kingsize Organic Hemp-rizz á 0,5g weed och en halv cigg. Drog ihop en skön laidback playlist på Spotify med en mix av Led Zeppelin, Pink Floyd, Timbuktu, Rainbow och The Doors. Klockan var nu närmare 21 när jag gick ut på altanen och tog splirren och DAAMN! vad den kicka in gött! Gick som på moln in och la mig i soffan, där jag dukat upp med dem mjukaste av kuddar och mysfilt, med Mac'n i knäet. Hann inte mer än se ett avsnitt av Family Guy (S12E12) så var jag röksugen igen! Rullade så splirre nr. 2 för kvällen, som jag nu tog under köksfläkten. Klockan var nu runt 22 och nu mår man sannerligen som en konung! Gifflarna knullar i mun och glassen känns som en oskulds sköte mot tunga och gom!!
Klickar mig min vana trogen in här på FB, som jag så många gånger besökt för att beundras av folks historier och erfarenheter med droger, i synnerhet cb, tram och shrooms. Så jag kände att jag också ville bidra till denna skara.
Klockan var 23:00 ganska exakt när jag påbörja detta inlägg. Nu nästan en timme senare är jag färdig, pga intensivt noddande och allmänt flum! Hoppas att åtminstone EN av er uppskattar min lilla tram-rapport, då känns den i alla fall värd mödan!
Ta hand om er vänner och var snälla mot varandra!
PEACE!