Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2012-04-06, 14:00
Medlem
Murkelpurkels avatar
Kn: Man
Substans: MXE, Etylfenidat och Cannabis
lder: 19

Jag och ngra kompisar skulle p ett LAN som skulle hlla p i 3-4 dygn, s vi tnkte att sova skulle det inte bli mycket av. S en kompis vi kan kalla "D" hade kpt 2 gram Etylfenidat att hlla oss vakna p.
Han hade ocks kvar ca 400-700mg MXE sen tidigare, detta ville vi nd att det skulle ta slut s ven den psen fljde med.
Cannabis var givet som nedvarvning fr det enda andra lugnande preparatet vi hade tillgng till just d var Atarax, vilket inte r en s stark medecin precis.

kl: 14.30
Jag, D och en vi kan kalla "N" mttes fr att umgs och packa till Lanet senare p dagen.
D har redan tagit sin frsta dos MXE, inte mycket dock ca 20-30mg kanske.

Kl: 17.00
Vi anlnder till lokalen vi ska vara i och br ner vra saker i kllaren dr vi bestmt vi ska sitta.
nr vi packat upp s tar jag min frsta dos med MXE, inte s stor den hr heller (30-40mg)
Jag kommer inte ihg s jttemycket hr men vi spelade Leage of Legends och Warcraft 3, testade ven min nya beta till Diablo 3 en del.

kl: 19.00
Vi letar nu efter ngon som kan hjlpa med att fixa cannabis.
Efter ett tag s fr vi reda p att en annan kompis "D2" kan vi kalla honom, hade ca 1.5 gram bush weed som vi kunde f fr en billig peng.
Ja det r ju inte bra rka men ngot r det tnkte vi och ca 30min senare kommer det levererat med cykel till oss. En till dos MXE intas (20-30mg)
En till person anlnder som vi kan kalla "P"

kl: 20.00
vi har spelat nnu lite till och har nu meckat ner rkat.
vi gr ut och rker upp det i bong fr att f s mycket ut av den dliga kvaliteten som mjligt.
nr sista koppen r igng s knner man bara ytterst lite av detta otroligt dliga rka, och vi r lite besvikna. Besvikenheten botas med intag av mer MXE (ca 50mg)

Kl: 21.00
nu brjar MXEt kicka in rejlt och flera games p LoL frloras fr att ingen kan spela fr fem re i detta tillstnd.
en till pfyllning av MXE intas (ca 30-40mg) och efter den pfyllningen s minns jag att jag tappade bort mig i skogen p spelet, det brjade allts vnda min hjrna uppochner.
Personer som ocks r p lanet men inte i samma rum som oss och de vet inte att vi anvnder droger kommer ner till vrat rum dr vi sitter och spelar, vi blir helt pltsligt tysta och alla frsker vara serisa spelare, detta lyckas inte speciellt bra.
De gr iallafall efter ett tag och vi vill bli mer borta n vi redan r s ca 40-70mg MXE intas (jag r lite snurrig just nu s jag frstr inte alls hur vgen fungerar och hftar drfr ganska grovt.

Kl: 23.30
Nu r det rejlt snurrigt och varje gng jag ska resa mig upp s kan jag knappt g, mina ben viker sig under mig och jag har ingen knsel i armar och ben.
Jag stter in i mnga freml och har vldigt svrt att stta p mig skorna fr att g ut och rka d jag tror att de r 10 storlekar fr sm.
Vl ute tnder jag en cigarett och tittar ner s knns som att jag har krympt till halva min lngd!
Alla rrelser r robotliknande och jag mste verkligen konsentrera mig p att g rakt.
Nr vi kommer in igen s har hela korridoren frlngts med 10 meter och rummet vi sitter i har halverat sin storlek.
Jag lgger mig i en sng fr att varva ner litegrann, nr jag stnger gonen s r det bara flyganda olikfrgade ljuspunkter som flyger framfr mig.

kl: ca 00.00-02.00
jag vaknar upp i sngen och ruset har brjat lgga sig, s jag tnker direkt att jag ska fylla p igen.
Nr jag ska stlla mig upp s hittar jag inte golvet frst fr att sngen r fr hg, jag tror att golvet har frsvunnit och ersatts med mjuk lera att g p istllet.
stter mig vid datorn och laddar upp en oknd mngd MXE i en bomb och en 10-20mg av det jag tappade i nsan.
Efter ett spelat League of Legends game som var helt misslyckat var det tid fr en till cigarett.
Jag reser mig upp och ramlar ur soffan jag sitter i, ramlar rakt in i "N" som sitter bredvid mig.
sngen ser vldigt inbjudande ut och jag stter mig och vntar p att de andra ska bli klara fr att g ut i det kalla vdret.

Kl: ca 02.00-04.00
Nu r det inte mycket som str rtt till alls, nr vi ska ta oss ut fr att rka s snublar jag ner i spagat och sitter dr och undrar hur fasiken jag lyckades med det.
Har ingen som helst knsel i kroppen och benen r som spagetti.
ngon pfyllning av MXE r mjlig under den hr tiden, dock inget jag har klara minnen av.
Nr jag tagit mig upp frn min spagat s ramlar jag ner p kn fr att jag r inkapabel att g ver huvud taget, p kn brjar jag krypa mot drren och ungefr halvvgs s lgger jag mig ner och brjar la mig fram ver golvet d det enligt mig var det sknaste och lttaste sttet att ta sig fram p, jag hade inga som helst tankar ver att det fans andra i huset men det hade lyckligtvis "D" som drar upp mig p ftter medans han mumlar att jag ser ut som en idiot.
skuggor rr sig och perspektivsendet r s gott som borta.
fr mig ser 100 meter ut som 3 meter och tvrt om p andra stllen.

Kl: 05.00
Jag brjar bli trtt och lgger mig under ett vldigt kletigt tcke, detta var aldeles fr jobbigt att ha p sig d jag brjade f teorier om att det kommer att kvva mig om jag inte hller koll p det.
efter ett tag glmmer jag bort tcket och det kommer flera och stter sig i sngen med mig.

nu brjar ruset lgga sig och alla ligger i sngen och tittar p Ducktales, hr fr jag mig 2x 30 min smn och nr jag vaknar s r jag helt nykter, utvilad och pigg.

Dag 2

Alla bestmmer frutom "P" bestmmer sig fr att ka hem fr att duscha och handla lite mer mat.
Jag och "D" mts upp och hmtar ut ett nyinkommet paket p Ica.
prvar direkt en liten allergidos av det vita pulvret som har hmtats ut.

Runt 17-18 s kommer vi tillbaka till LANet och vi drar direkt i oss ett par linor, knner ingenting s jag fyller p med en likadan (20-30mg)
En timme efter detta s fyller jag p igen med ca 30mg.
Nu tuggar jag som hysterisk p tuggummi och orden flyger ur munnen p mig
Detta fortstter med spelande och tta pfyllningar av Etylfenidat som svider ordentligt i nsan.
Jag mr hr vldigt dligt av vitaminbrist och uttorkning, och kan inte njuta av rysningarna som gr lngs ryggraden.

Senare p natten har D2 med sig bttre rka n tidigare och det firas med ngra koppar i en vedbod.
Fr ntligen i mig lite mat efter det och mr genast mycket bttre.

Vid 5-6 p natten s r jag trtt och vill inte ha mer pfyllning av Etylfenidat d jag brjar m dligt igen, s jag bestmmer mig fr att sova.
Sover i till runt 12 p dagen och stter mig upp fr att genast rulla upp en morris.
Nu ska denna avnjutas s nu r det slut p den hr rapporten.
Ge grna kritik
Citera
2012-04-06, 14:24
Medlem
CristDaFists avatar
Jvlar vad mycket mxe du intog. Eller det kanske inte r s mycket med mellanrum? (aldrig prvat)

Helt okej rapport i vrigt. bra styckesindelning mm. Hade velat lsa lite mer om sjlva mxe ruset men men.

3.5/5
Citera
2012-04-06, 14:57
Medlem
UnknownSources avatar
Riktigt fin rapport, jvligt rolig s plus fr det! Hittar inte riktigt ngot att kritisera frutom att ngon enstaka mening va lite fr lng men det r skit samma.
Citera
2012-04-08, 18:00
Medlem
Psychoramas avatar
3/5 toasters frn mig Bra rapport.
Citera
2012-04-10, 13:42
Medlem
Murkelpurkels avatar
Tackar var lite trtt nr jag skrev rapporten s det finns lite fel och snt i den.
Ja angende att det inte var s mycket om sjlva MXE ruset var ju drfr att det r s svrt att frklara och fr att minnet inte r speciellt p topp.

Men tack fr bra kritik!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in