Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-04-12, 22:04
äldre konto (old)
Ej medlem
Fyfan, skall det komma en diktator på flashback också som tar bort vissa inlägg. Usch!! Flashback har varit jättebra hittills, det har alltid varit något speciellt eftersom folk jämt har fått säga vad dom vill. Tramset hör liksom till, det visar på att ingenting censureras, ibland kan man t.o.m. skratta åt det. Men ack, det är tydligen slut med flashbackkonferenserna. Det känns som att jag lika gärna kan börja diskuttera på lunarstorm istället.

undrar om detta inlägg kommer att tas bort.
Citera
2002-04-12, 22:23
Administrator
admins avatar
Re: censur på flashback!!?

Citat:
Ursprungligen postat av Azaroth
Fyfan, skall det komma en diktator på flashback också som tar bort vissa inlägg. Usch!! Flashback har varit jättebra hittills, det har alltid varit något speciellt eftersom folk jämt har fått säga vad dom vill. Tramset hör liksom till, det visar på att ingenting censureras, ibland kan man t.o.m. skratta åt det. Men ack, det är tydligen slut med flashbackkonferenserna. Det känns som att jag lika gärna kan börja diskuttera på lunarstorm istället.

Nej, ditt inlägg kommer inte att raderas. Att vara kritisk är helt tillåtet.
Citera
2002-04-12, 22:23
Medlem
Citat:

Men snälla nån.. :roll:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in