Flashback bygger pepparkakshus!
2012-04-20, 00:33
Medlem
Tja, har lite problem p en server.. Jag gjorde en portal till "the end" efter att garen p servern gjorde mig till op, och d har han tydligen tagit bort allt som har med portaler att gra. S jag kommer till "the end" och det r ingenting dr, jag flyter bara runt i ett tomt space, kan inte d eller ngonting, vill inte heller sga t honom vad jag gjort fr d kommer han antagligen ta bort mig som op.
Mste tillgga att det r en survival server och man fr inte vara i creativmode, ngon som har en aning hur jag kommer dr ifrn? Tacksam fr snabba svar
Citera
2012-04-20, 00:38
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Om servern kr bukkit s kanske /home eller /back kan funka.
r det andra anvndare inloggade s kan du skriva /tp dittanvndarnamn annananvndare fr att teleportera till den andra anvndare.
Inte hundra p att man kan teleportera mellan olika grejer som nether, end och vanliga vrlden.

Eller s kan du skriva /kill, men d blir du av med alla grejer du har skulle jag tro.
Citera
2012-04-20, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Om servern kr bukkit s kanske /home eller /back kan funka.
r det andra anvndare inloggade s kan du skriva /tp dittanvndarnamn annananvndare fr att teleportera till den andra anvndare.
Inte hundra p att man kan teleportera mellan olika grejer som nether, end och vanliga vrlden.

Eller s kan du skriva /kill, men d blir du av med alla grejer du har skulle jag tro.

okej, vet att /tp inte funkar, och /kill s jag fr nog hitta p ngot annat :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in