Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2012-04-20, 11:37
Medlem
aintsofreshs avatar
Tjena tnkte dra ivg min frsta tripprapport hr p fb.

Kn; Man
lder; 18
Vikt; 75-80kg

Tidigare erfarenheter; Cannabis, hasch ( i princip samma sak frutom att det r tv olika effekter.), Amfetamin, Morfin och andra receptbelagda preparat.

Okej nu kr vi.

Jag och min polare, lt sga att han heter Fredrik, hursomhelst jag hade snackat med min kran kvllen innan ngon gng vid 00-01 tiden och det var torrt p tjack osv pallade inte rka ngot cb eftersom det blir s trkigt efter ngra gngers blejsande. Han sa att det fanns LSD om jag ville ha s jag tnkte att ja men visst jag testar, det har man ju aldrig dtt av.

Dagen efter ca 10:15 gr jag och mter upp min kran han lmnar ver tv stycken frimrken och sger ha det s kul. Jag gick hem igen fr att ringa min kompis Fredde, han svarade och jag sa jag har tv lappar LSD om du r sugen, han svarade med stor gldje ja.

Nu var klockan ca 11:00 och det plingade p drren jag ppnade och Fredde kliver in, vi stter oss och diskuterar en tre kvart om vad vi ska hitta p efter vi laddat med LSD. Vi kommer p den briljanta idn att vi ska ut p affren innan LSD'n har tagit effekt. S ca 11:50 stoppar vi in LSD lapparna p tungan och lter dom smlta sakta.

12:10 gick vi till affren i nrheten, vi handlade munchies dvs (Godis, lsk, frysta Coop pizzor och en jvla massa glass) 12:30 var vi tillbaka satt i soffan i min lgenhet Fredde frgade om jag knde ngot jag svarade att jag inte knde ngot mycket alls lite sm flng och seg men inte mycket mera. Jag frgade Fredde detsamma och han svarade att han mdde lite illa och sa att vi hade blivit lurade.
12:50 satt jag p lite musik p datan och vi knde fortfarande inte s mycket det hade redan gtt en timme sedan intag av LSD lapparna.

13:30 S brjade jag se att vggarna brjade ka i spiraler och drog i hop sig och utvidgade sig, Fredde sg massa fglar och skit i rummet vi bda satt och skratta och ms av den stora eufori vi fick i oss, vi korkade upp lsken och satt dr ljudet av den rinnande lsken ner i glaset var s oerhrt klar och jag tnkte att det hr var det roligaste jag gjort. Frska klunken av lsken var ju GUDOMLIG smaken var s klar och len p tungan och nr jag svalde s kndes det som om lsken kte ut i hela kroppen som att nr tex din arm somnar s kndes det i hela kroppen av kolsyran det var det sknaste jag hade upplevt till och med bttre n sex tyckte jag d.

Klockan var nu 14:10 och fredde satt i soffan mittemot mig d ser jag ngot stort g emot Fredde jag ser inte klart vad det r men jag skriker t han att akta sig s han lgger sig i soffan snabbt som attan och till min stora frvning s var det sjlvaste Nalle Puh som bara ville gosa med Fredde
vid detta tillflle satt jag och skrattade lnge och hgt Fredde tyckte inte alls det var kul nr han trodde att han var frlamad och skrek efter hjlp men jag uppfattade att han ocks skrattade.

Ca 15:00 satt vi bda i samma soffa igen och vi spelade bil spel, det kndes s verkligt och jag trodde att jag krde bilen i verkligheten. Tillslut vart vi less p tv spelandet s vi gick ut p balkongen och tog fram en varsin cigarett Fredde rker inte i vanliga fall men han gjorde det denna gng. Solen sken och vi trodde att vi kunde tnda ciggen i solskenet s vi stod och frskte i en kvart tills vi gav upp och tog fram tndaren istllet. Nr ciggen vl var tnd s trodde jag att det brann fr rken sg s tjock och enorm ut s det var som att balkongen var rkfylld d vart jag nojig och Fredde var bara lugnt och sa att det var cigg rk.

15:45 var vi inne igen jag satt mig vid datan fr att stta p psytrance som jag hade hrt att man skulle lyssna p fr maximal effekt s dr satt vi och njt av musiken den strmmade igenom mina ron och fyllde mig med vlbehag vid detta tillflle sjnk jag lngre och lngre ner i soffan tills jag inte fanns lngre det var som om jag var i ett helt svart universum med regnbgar och rosa ngar. Fredde slog till mig och sa att jag lt som en sna jag hade tydligen legat och stnat fr det var s hrligt i den dr vrlden jag kom till kndes som jag befann mig dr i flera dygn.

17:00 gjorde vi i ordning pizzan som vi sedan t upp och tro mig eller ej men det var det vidrigaste jag hade tit tyckte jag d fr bde jag och Fredde sg kryp och maskar p pizzan, men vi var s hungriga att vi t upp end. Efter detta satt jag p psytrance igen och jag kom aldrig in i min vrld jag ville jag sg bara massa lskiga saker, jag sg svarta hnder som kom ut frn vggarna och skuggor som sprang runt i hela rummet det var rikigt obehagligt, jag skrek till Fredde det r en neger jvel som frsker mrda oss fr jag sg dessa hnder komma igen brevinkastet och frskte lsa upp drren. Jag och fredde vart s rdda att vi sprang in i mitt sovrum fr att lsa drren och gra en barigr vid drren vi tog allt och slngde ifr drren, sngen, skrivbord, nattduksbordet. Sedan vart vi lugna och jag somnade efter ett tag det gjorde Fredde med.

ca 05:30 vaknade jag upp av att Fredde stog och svor fr han inte fick bort skrivbordet sjlv frn drren s jag hjlpte han, vran tripp var ver och jag mdde lite smtt illa, hela lgenheten var i kaos allt var helt stkigt hatthyllan ned riven, kksbordet p hgkant och stolarna p diskbnken soffan stog p plats blommorna var krossade, detta kommer jag inte alls ihg jag frstr inte vad fan vi har gjort i lgenheten och vi stdade allt ihop och kunde inte somna om.

LSD var otroligt sknt men lskigt ocks, kan sga att det r vrt att testa det
Du kommer att ha roligt om du inte snedtrippar som det vart fr mig efter ett tag.

Det var min frsta tripprapport, frskte iallafall gra mitt bsta och finns det ngon som klagar fr ni gra det fr det r faktiskt min frsta och alla kan ju gra fel eller hur?

Skriv vad ni tycker nu grabbar och tjejer. Jag kommer nog gra flera men vi fr se.
Citera
2012-04-20, 11:47
Medlem
raajtans avatar
Hrligt att du verkade ha en bra tripp tills slutet. Bra skrivet, men lite punkter hade inte suttit fel Har aldrig provat LSD men skulle vilja det. Verkar s sjukt roligt.
Citera
2012-04-20, 21:12
Medlem
deaftones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aintsofresh
15:45 var vi inne igen jag satt mig vid datan fr att stta p psytrance som jag hade hrt att man skulle lyssna p fr maximal effekt s dr satt vi och njt av musiken den strmmade igenom mina ron och fyllde mig med vlbehag vid detta tillflle sjnk jag lngre och lngre ner i soffan tills jag inte fanns lngre det var som om jag var i ett helt svart universum med regnbgar och rosa ngar. Fredde slog till mig och sa att jag lt som en sna jag hade tydligen legat och stnat fr det var s hrligt i den dr vrlden jag kom till kndes som jag befann mig dr i flera dygn.

Haha det dr gjorde min kvll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in