2022-01-11, 08:43
Medlem
Bergvik gjorde inget fel.

Borde skicka en att rensa scn.

Alla vill väl rädda världen nån gång i sitt liv.
Senast redigerad av Bigbossgalasso 2022-01-11 kl. 08:50.
Citera
2022-01-13, 18:40
Medlem
Sen var väl breivik inspirerad av malteserna. De vill ju alltid göra allt själva, tål inte kritik och är lätt inkompetenta.
Citera
2022-01-27, 04:17
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbossgalasso
Sen var väl breivik inspirerad av malteserna. De vill ju alltid göra allt själva, tål inte kritik och är lätt inkompetenta.

Hur menar du då? Så vitt jag vet så har ingen Maltese skjutit sina egna. Däremot så har ju (Vad det verkar) deras egna regering sprängt och dödat journalister som släppt artiklar mot Malta regeringen och dess korruption!

Malteserna är nog Europas största och enda riktiga rasister, dom hatar allt söder och öster om Malta, dvs Araberna och Afrika. För en Maltes så är det ju Malteser, Européer, råttor, kackerlackor sedan ned för skalan Araber och sedan Negrer! Men fan tuffa är dom. En standardfras på Malta är ju "If you dont like it, go home!" Fan vi Svenskar borde vara lite mer som dom!!!
Citera
2022-01-27, 16:26
Medlem
Enligt mina erfarenheter är malta världens kanske oskyldigaste land! När man i Sverige läser om våldtäkter och åsiktskorridorer brukar maltas brottsrapportering vara typ "Två män dömdes för att ha grälat offentligt till 100 euro i böter och de måste be varandra om ursäkt". Fast de är jävligt hårda mot droger.

Malteser vs araber känner jag inte till annat än språkligt. de jag kände var inte politiska utan hatade mest katolska kyrkan. Negrer såg man bara bak på sopbilen.

Tänkte mer yrkesmässigt inkompetenta, hotellägare i foajén som inte lyckas skriva ut ett dokument och blir helt tokig när man erbjuder honom hjälp. Trodde det var cyprioterna som var Medelhavets fighters.

Men som sagt i de lugnaste vattnen...
Citera
2022-01-27, 18:39
Medlem
Sen är ju malteserna halvarabiska, så de skjuter väl sig själva i foten om hatar araberna alltför mycket även om man brukar göra det med gamla ockupationsmakter. Särskilt om man fått en äggplanta på huvet. Språket är iaf en italiensk-arabisk korsning.

Sen har jag dåliga erfarenheter av advokaterna där nere.
Senast redigerad av Bigbossgalasso 2022-01-27 kl. 19:38.
Citera
2022-07-22, 17:39
Medlem
Hadrians avatar
Årsdagen för Breiviks uppoffring. Hur minns ni denna dag?
Senast redigerad av Hadrian 2022-07-22 kl. 18:13.
Citera
2022-07-22, 17:57
Medlem
Jag läser lite då och då om folk som hyllar Stalin, Ted Bundy, Adolf Hitler, Pol Pot, Idi Amin, John Wayne Gacy, Usama Bin Ladin, Anders Behring Breivik, Andrey Chikatilo m.fl m.fl.
Dessa hyllande individer kommer alltid att finnas, orsakerna är varierande och aldrig smickrande.
Citera
2022-11-11, 23:33
Medlem
Gul-Ap-Kungs avatar
Detta ska väl kanske inte kallas en sympatisör. Men en man i Storbritannien använde en bild på Anders Breivik för att göra reklam för en "meal deal". Enligt mannen själv var det ett misstag från hans sida eftersom han inte visste vem mannen i bilden är men kanske han även tyckte att det fanns lite humor i detta.

Councillor apologises for posting image of Anders Breivik to promote meal deal
Citera
2022-11-12, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Jag blir irriterad på sådana som dig, ja jag kämpar med frågan och finn dig i det du. Sådana som du tycker minsann att ni är så ena härliga människotyper ni. Så förbannat självförhärligande och som inte kan acceptera att folk faktiskt stannar upp och ställer sig frågor. Massinvandringen är ju bara en liten sak, bara att gå vidare och acceptera liksom.

Ät bajs och far åt helvete, äckliga typ.

Nacka dig själv horunge
Citera
2023-11-07, 13:02
Medlem
volvo 240s avatar
"Breivik raskar ut till öya, Breivik raskar ut till öya. Vad gör han där? Vad gör han där? Han mördar massor med sossar! Melodi: Rävem raskar.

Jag har komponerat massor med små hyllningstexter till vår käre ABB. Han fick även ett julkort av mig 2012.
Senast redigerad av volvo 240 2023-11-07 kl. 13:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in