• 1
  • 2
2012-04-29, 19:58
Medlem
endaghenderdets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsYc
Om det är skjutsen du är ute efter kan du ju lika bra injicera nezeril eller koffazon men du slipper påtändningen. För ditt psyke verkar inte klara av en påtändning om du får ångest och en snetändning. Personligen så tycker jag bara att det är dom 2 första pannorna som sitter där dom ska. Resterande doser kan man lika gärna knapra då dom inte alls funkar lika bra att slå i sig.

Fick ingen ångest då vi væl hittade ett stælle att sætta den på. Det var min førsta riktiga kænnsla.. extreemt skønt før en liten stund sæga max 30 min så var det borta.

Jag tror de flesta av oss just då var i chock och jag blev nog rædd før den sprutan min væn fick i sig. Nojjade før den førsta riktiga gången... Inte før något negativt utan mer att jag kanske inte har kontroll då..

Aja men men mitt psyke klarar nog inte av mer æn det jag fick i sprutan. Snorta och bomba och kanske børja røka dop igen ist.

Men njuter av tjackruset, varfør blir jag nojig før att det ska verka helt annorlunda i spruta?

knæppa jag
Citera
2012-05-10, 23:12
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Har fått panikångest en gång efter 15-20 gubbar ladd. Ingen sömn på två dagar, men när jag väl fick möjlighet att lägga mig kom den som en käftsmäll. Har aldrig varit med om det tidigare, så jag trodde ju självklart att det var döden som knackade på. En vän som befann sig i köket visste dock direkt vad det handlade om, så han la mig ner på golvet, pratade lugnt med mig och efter nån minut var det som bortblåst. Jävligt äcklig känsla!
Citera
2012-05-14, 19:33
Medlem
Slagskepps avatar
Någon som vet om det är vanligt med rejäl ångest på cs droger?

Brukar komma 1-2 dagar efter en sesion med tex 5/6apb xtcy pch liknande. Och ångesten/oron kan sitta i allt från 1 dag till en vecka. Riktigt jobbigt att knappt kunna sova
Citera
2012-05-14, 19:38
Medlem
Slagskepps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTrueSaxon
Ingen sömn på två dagar, men när jag väl fick möjlighet att lägga mig kom den som en käftsmäll. Har aldrig varit med om det tidigare, så jag trodde ju självklart att det var döden som knackade på.

Precis. Vaknade mitt i natten..... kände mig skum... och smack sa det. Rejäl knockout i skallen och 30 sek senare satt man och krama kudde och vagga fram å tebax och försökte säga te sig själv att det inte går att dö av det

den känslan är som att dö inifrån.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in