Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-26, 16:44
Medlem
Jag är i akut behov att att införskaffa en åtelkamera. Har bestämt mig för en med mms-funktion, men vilken djungel!!

Det verkar som att märket Acorn är det jag ska sikta in mig på, men ju mer jag googlar, desto mer konfunderad blir jag.

Vilken modell är senast? Vilken modell är bäst? Kan någon här komma med tips och råd?
Citera
2012-04-26, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mison60
Jag är i akut behov att att införskaffa en åtelkamera. Har bestämt mig för en med mms-funktion, men vilken djungel!!

Det verkar som att märket Acorn är det jag ska sikta in mig på, men ju mer jag googlar, desto mer konfunderad blir jag.

Vilken modell är senast? Vilken modell är bäst? Kan någon här komma med tips och råd?

Köp 3 idag på racerback så får du en gratis. Eller köp vad som helst där och du får billigaste varan gratis.

Jag är inte på något sätt relaterad till Racerback utan det var ett tips i all väl mening som är jäkligt bra!

Uppge koden facebook i kassan.
Citera
2012-04-26, 18:08
Medlem
?? nu förstår jag inte... Jag undrar vilken sorts kamera som är bäst och mest prisvärd för tillfället
Citera
2012-04-26, 18:20
Medlem
Svante Nilssons Vapen i Uppsala har en för 795:-.
Om den är bra eller inte, det har jag ingen aning om, att det är billigt det vet jag.
Du får ta tipset för vad det nu kan vara värt.
Lycka till!
Citera
2012-04-26, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpokHusse
Svante Nilssons Vapen i Uppsala har en för 795:-.
Om den är bra eller inte, det har jag ingen aning om, att det är billigt det vet jag.
Du får ta tipset för vad det nu kan vara värt.
Lycka till!

Tack. Ska kolla upp vad det är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in