Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-05-11, 15:47
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung
Finns gr de skert, men inte i centrala sklart.

Du kanske kan lnka till en?
Citera
2012-05-11, 16:15
Medlem
Nemjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morkfromork
Du kanske kan lnka till en?

Har inget intresse av att leta efter en d jag inte har ngra planer p att flytta dit. Men jag vet att de finns. Har lite kompisar nere i Singapore inga som bor speciellt lyxigt. D de r studenter
Citera
2012-05-11, 16:38
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung
Har inget intresse av att leta efter en d jag inte har ngra planer p att flytta dit. Men jag vet att de finns. Har lite kompisar nere i Singapore inga som bor speciellt lyxigt. D de r studenter

Du kan bo inneboende hos ngon, eller kanske i nn skolsubventionerat boende, men att kpa eget boende kostar mer n en miljon, jag bor sjlv dr sedan tio r, och skulle kpa direkt om jag hitta i den prisklassen.
Citera
2012-05-11, 16:46
Medlem
Under en miljon Sek blir nog svrt att hitta i Singapore, men r ju omjligt i Stockholm innerstad ocks, ni fr grna sga till om ni hittar ntt fr under 1.2 mille i Stockholm.
Citera
2012-05-14, 14:13
Medlem
Att kpa en condo r mycket dyrt, speciellt i ett omrde dr man vill bo. Svrt att finansiera med om du inte har kapital.

Hyra rum r billigaste alternativet fr en student, tnkt p var du hyr, ven om Singapore r en stadsstat s tar det tid att pendla.

http://singapore.craigslist.com.sg/roo/

Frutom boendet s gr det leva billigt i Spore och det r ett riktigt trevligt stlle. Bra lge fr billiga weekend resor i APAC omrdet.
Citera
  • 1
  • 2
Denna trd visas ven p Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1858610

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här