Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2012-05-02, 13:35
Medlem
Vad r det skummaste ni har gjort under pverkan av dessa?

Igr intog jag 50 mg Stilnoct+50 mg Theralene vilket resulterade i massiva minnesluckor och att jag enligt min kompis satt uppe inatt och rknade alla mina mediciner och skrev ner dom och sa till henne att hon borde sttta mig i mitt medicin rknande.
Sen frskte jag tydligen slja dom ocks :-P
Citera
2012-05-02, 13:41
Medlem
RadikalFails avatar
Ja jag fick en ofrivillig tripp d jag var sjuk och tog min vanliga dos av stilnoct. Det var inge kul. Jag hade en drm som var s verklig att jag kunde svra p att jag var vaken. Det var horribelt.
Citera
2012-05-02, 14:18
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Hade frmmande hemma fr ovanlighetens skull.

De skulle sova ver och nr kl blev 22 s tog jag min imovane och sa till gsterna att jag skulle g o lgga mej.

-"Nej, nej, du kan vl inte sova s hr tidigt! Kom och smaka p den hr drinken!

-Men ni vet ju att jag r nykterist? Kan ju nd inte dricka nr jag tagit smntabletterna...

-Jo, men en liten smutt kan du vl ta, testa det hr nu!
Kom igen o var inte s trkig !

- Ok da, en liten bara...

- Jamen, nu mste du prova en klunk av den hr len, visst r den go?

- Ok, doppar vl tungan da....

Nsta dag stod gsterna i sovrumsdrren o skrattade t mej nr jag vaknade och min stackars man var helt tyst.

De berttade att jag varit jttekonstig, hade satt mej vid datorn och laddat hem en massa deathmetal som jag sen spelat p hgsta volym hela natten.

Nr grannarna kom upp o ringde p drren fr att klaga hade jag bara skrattat helt hysteriskt t deras miner o dagit upp volymen nnu mer och det beteendet hade sen upprepats natten igenom.

Det hr kanske hade varit normalt om jag varit typ 17 r, men jag r 37 och farmor, en riktigt trist tant till vardags.

S lr av mitt misstag och blanda ALDRIG Imovane och alkohol !
Senast redigerad av Snuttegrisarna 2012-05-02 kl. 14:22. Anledning: Sensmoral:
Citera
2012-05-02, 14:33
Medlem
topsids avatar
Hr r request-trden, konstigt att du missade den med tanke p att den r klistrad hgst upp...
https://www.flashback.org/t260231
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in