2012-05-06, 14:21
Medlem
rtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmadeusKrieg
jag tänker att tonfallet bör vara i samma nivå som Torsten har i detta klippet
http://www.youtube.com/watch?v=pyMV4FRtilI&t=0m57s

Torsten är helt rätt på det. Istället för att bara nalla tonfallet så kan man citera honom ordagrant.
"Du gör bara bort dig här lille vän, gå nu. Ta bort fittan, ta bort fittan bara. Visa respekt!"
Citera
2012-05-06, 14:33
Medlem
Har sagt, när jag står med drinktörstande fruntimmer, att den av oss bartendern pratar med sist får betala för båda. Har på detta sätt blivit bjuden på två öl, av två gånger jag försökt. Drinkar har jag inte råd med.
Citera
2012-05-06, 14:33
Medlem
För ett tag sedan kom en tjej fram och frågade om jag kunde bjuda på en drink. Då jag visste att jag hade en annan snygg tjej till höger om mig sa jag javisst och beställde in två GT's. När jag fick in min beställning bjöd jag tjejen till höger på drinken och började prata med henne samtidigt som jag vände drinkludret ryggen. Det kändes så jävla bra..
Citera
2012-05-06, 14:35
Medlem
bjornenws avatar
Kolla på henne från topp till tå ( i ordningen du föredrar ), efter det kollar du henne i ögonen och säger :

" - Ähh, vafan, jag är inte kräsen. "
Citera
2012-05-06, 14:42
Medlem
Händer mig ganska ofta, brukar oftast vara skit dryg och fråga "Vem fan är du?" Då ger dem sig ofta.
Citera
2012-05-06, 14:48
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
Här i sundsvall där jag bor finns det många "drinkluder"

DL: Men hejsan, kan inte du bjuda mig på drink?
Jag: Nej men efter att ha sett dig så kan du bjuda mig på en.

Brukar funka hyffsat. I slutet av kvällen så fick jag hennes nr .

Sluta hänga på memento så slipper du dem...
Citera
2012-05-06, 14:52
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Det hade varit så härligt om ett drinkluder blev nekad under en hel kväll av samtliga killar som hon frågade.
En sån tjej hade utan tvekan slutat såhär när hon kommit hem:
http://www.youtube.com/watch?v=64B64kH4fW8
Citera
2012-05-06, 14:54
Medlem
Incipios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boo2
Alternativt Säg att du är Anders B´s Brosha och spela upp http://www.youtube.com/watch?v=Yl6RZ...eature=related i Luren!

Drinkluder är oftast vänster så ...

Bästa hittills, ha gärna samma blick som Anders och bär en Lacoste tröja.
Citera
2012-05-06, 15:03
Medlem
fixxxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OilyOffshore
Eller min personliga favorit, inte sagt ett ljud utan tagit ölflaskan man nyss beställde och sänkt den rätt över huvudet på henne!

Mm.. För det har du gjort va?
Citera
2012-05-06, 15:18
Medlem
Man kollar på henne, ler, beställer en öl till henne och en till sig själv, när man sen ska ta sin egen så välter man ut hennes och säger "Done, vad får jag av dig nu..?"
Citera
2012-05-06, 15:26
Medlem
Chillfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavenly
Förstår inte varför det är så många som vill vara "häftiga" genom att vara riktigt otrevliga. Det talas om straffknull, lavetter och hälla ut spriten på dem.

Är det svårt att bara säga "nej, tyvärr" eller liknande?

(ska tillägga att jag aldrig, aldrig, aldrig skulle be en kille om alkohol på krogen)

Nej, det gäller att förödmjuka dem så att hela trenden upphör. Ingen gillar dessa horor förutom fula killar, som lyckas ligga med dem när de har bjudit tillräckligt.
Citera
2012-05-06, 15:30
Medlem
Lundberghs avatar
Jag är ekonomisk så jag bjuder aldrig på drinkar, förutom till mig själv förstås. Har säkerligen sparat tusentals kronor tack vare detta. När någon ber om en drink spelar jag döv, eller att jag ej hör på grund av den otroligt höga decibelnivån på musiken. Kanske är väldigt ensam att göra så här, men det är väl la som det är då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in