2024-08-04, 16:50
Medlem
knight1056s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schassen72
Om det är värt det eller ej kan du nog bara svara på själv efteråt.

Citat:
Ursprungligen postat av micke_gbg
Tänk på att inlägg och recensioner är baserat på den personens förväntning. Olika besökare har olika uppfattningar om samma besök. Jag har besökt klubbar som lovordats men som jag har tyckt vara dåliga så det gäller att försöka se vilken smak den som recenserar har.

Tack för er input. Det blir nog ett besök ändå.
Citera
2024-08-30, 19:16
Medlem
Jag var där i juni. Sämre av de 3 stora jag varit på. Wellcum och sharks

Tjejerna skabbigare men fanns såklart några fina, slappa och avdomnade många såg ut å va väldigt blyga bakom sminket och verkade inte må så bra så inte så sexigt i det yrket 😄

Maten långt under samma nivå som de andra jag besökte under samma vecka
Jag provade en tjej där käkade och tog det lugnt. Besvikelse när man varit på andra ställen.
Citera
2024-12-05, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlafsSlafs69
Slutsats: Ursäkta långt inlägg men kände mig skyldig till detta efter så många andra bra recensioner här. Är så jävla glad att jag gjorde detta, känns som jag funnit mig själv och verkligen låst upp en del av min mentala hälsa jag inte trodde jag hade. Skönt att bara sitta och prata med tjejer. Som man vanligtvis kanske inte gör? bästa 2 dagarna i mitt liv. Tack alla på Flashback, hade aldrig fått tanken till detta utan er <3

PS/TIPS efter mycket letande här på forumet vart jag starkt förvånad över det fasta priset, trodde man skulle behöva förhandla med 10 poängarna och kanske nöja sig med de mindre snygga för en billigare peng. Men alla brudar körde samma 70/90/140 så de vart ju bara leta 10 poängare o köra på.

Drog en rulle deo/munskölj innan varje knull och tror jag fick en kommentar av varje brud "you smell so good compared to everyone else" och att de hellre ville suga och kyssas för att man lukta gott, kanske är välkänt/logiskt annars Lifehack?

Rätt avslappnande stämning då typ alla snubbar som kunde engelska ville kallprata i bastun, vilket lättade upp stämningen och fick allt att kännas mer normalt.
90 euro för 30 min?
Citera
2024-12-06, 17:29
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej1900.
90 euro för 30 min?
Ja om du vill ha sug utan kondom.
Citera
2025-01-21, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Det är väldigt stor variation på åldern där inne. Det är allt mellan 18-70 åringar, men mest medelålders. Man går till skåpet varje gång. Tjejerna väntar utanför.

Får man fortfarande den där gula fula söndertvättade badrocken? Jag fyller år i mars och funderar på att dra till Artemis. Det var 10 år sedan sist. Det är grymt att vara där, en helt ny värld öppnar upp sig för en. Snygga brudar överallt, alla trevliga och öppna. I några timmar så lever man i en bubbla, en härlig sådan. Stor skillnad jämfört med det gråa och trista livet man lever hemma i Sverige.

"I några timmar så lever man i en bubbla" det här är nog den bästa beskrivningen jag läst här
Citera
2025-02-07, 11:59
Medlem
Hur är det med fetish/kink på Artemis?. Är det bara vanligt sex som gäller?.

Jag har läst de häftiga historierna och det låter som ett drömställe. Jag har dock inte hittat av det lilla har läst någon som skrivit om de haft sin fetish/kink utspelad på Artemis.

Jag förstår att bemötandet med kvinnorna på plats beror mycket på en själv. Jag skulle inte bli förvånad om det är som i verkliga livet att det ska få krävas lite övertalande och smörande för att få sin önskan igenom.

Jag ska dit i början på sommarn och kommer självklart försöka få mina fantasier igenom.

Men är det ingen som har någon historia från när de har fått sina fantasier utspelade.
Citera
2025-02-07, 12:41
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irak-lobster
Hur är det med fetish/kink på Artemis?. Är det bara vanligt sex som gäller?.

Jag har läst de häftiga historierna och det låter som ett drömställe. Jag har dock inte hittat av det lilla har läst någon som skrivit om de haft sin fetish/kink utspelad på Artemis.

Jag förstår att bemötandet med kvinnorna på plats beror mycket på en själv. Jag skulle inte bli förvånad om det är som i verkliga livet att det ska få krävas lite övertalande och smörande för att få sin önskan igenom.

Jag ska dit i början på sommarn och kommer självklart försöka få mina fantasier igenom.

Men är det ingen som har någon historia från när de har fått sina fantasier utspelade.
Ingen historia, men jag såg ett rum där det fanns div attiraljer så du kan nog få hurmycket stryk du önskar, bara att beställa👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in