Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-05-18, 02:08
Medlem
http://www.sydsvenskan.se/malmo/hopp...jatte-vaningen

Jag citerar inget från artikeln utan det får ni själva läsa dessvärre.

Men iaf, jag blir så förbannad när jag läser sånt här. Den här förbannade Stenkula ska fan ha en blykula rakt genom huvudet. När jag läser hennes dödsannons ska jag skicka den till hennes kollegor och tacka.

Dessa satans nazisvin till poliser hopas jag ska dö en efter en. De snackar om gripgodis i Malmö. Jag snackar om polisdödsgodis jag. Ska fan köpa en Ahlgrens bilar när de satans svinen dör en efter en.

Att fittan till chef sen inte i sin vildaste fantasi kan tro att en desperat person kan hoppa från sjätte våningen är fan skrämmande. Måste man vara hjärndöd för att bli chef inom polisen eller? Känslokall och ha noll logisk förmåga i hur dödshotade människor kan bete sig?

Och att de snackar om stuprör blir ju fan bara så satans komiskt så hon borde stenas på torget!

Ledsen om tråden hamnat fel och inte var så saklig men...
Citera
2012-05-18, 02:15
Medlem
steelkeyss avatar
Jävla snyfthistoria... Synd att aset inte dog! Nu kommer han bara kosta samhället en jävla massa skattepengar
Citera
2012-05-18, 02:16
Medlem
Ser inte att dom gjorde något annat än sitt jobb?
Citera
2012-05-18, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semen.12
Ser inte att dom gjorde något annat än sitt jobb?
Du menar som Hitlers lakejer? Nä, nazisvin gör oftast bara sitt jobb...
Citera
2012-05-18, 02:22
Medlem
Ondves avatar
Intressant att han lyckades med detta så jävla obehindrat då när det tidigare i denna vidriga snyftartikel påstods att han hade ett söndertrasat ben Verkar dessutom numera efteråt endast ha en fotskada... Men media har ju sin agenda så vad dom skriver ska man ju ta med ett par nypor salt.
Citera
2012-05-18, 02:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer

Det är de kriminella blattarna som är stolpskotten, i vanlig ordning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondve
Intressant att han lyckades med detta så jävla obehindrat då när det tidigare i denna vidriga snyftartikel påstods att han hade ett söndertrasat ben Verkar dessutom numera efteråt endast ha en fotskada... Men media har ju sin agenda så vad dom skriver ska man ju ta med ett par nypor salt.
Ja, för polisens historia att han klättrade ner för ett stuprör som inte ens fanns är ju såklart en sanning?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MalmoeMan1979
Det är de kriminella blattarna som är stolpskotten, i vanlig ordning.
Jo, så tycker alla nazisvin!
Citera
2012-05-18, 02:25
Medlem
CocZs avatar
Citat:
Mata inte trollen. Inte ens kommunistsvin är så blåögda...
Citera
2012-05-18, 02:30
Medlem
Ondves avatar
Citat:
Ja, för polisens historia att han klättrade ner för ett stuprör som inte ens fanns är ju såklart en sanning?

Polisen har helt klart högre trovärdighet än media ja. Han drog ju uppenbarligen med sig stupröret när han föll, så nu sitter det ju inget där fattar du väl?
Citera
2012-05-18, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondve
Polisen har helt klart högre trovärdighet än media ja. Han drog ju uppenbarligen med sig stupröret när han föll, så nu sitter det ju inget där fattar du väl?
Ja, så måste det ju varit Den där satans Stenkula verkar ha skyddad adress också... tur är väl det för att det inte ska brinna i hennes hem!
Citera
2012-05-18, 02:34
Medlem
CocZs avatar
Citat:
Ja, så måste det ju varit Den där satans Stenkula verkar ha skyddad adress också... tur är väl det för att det inte ska brinna i hennes hem!
Du verkar väldigt bitter. Dessutom verkar du vilja skada poliser. Vilken tur att man jobbar på rätt ställe och vet exakt vems IP-adress som skall spåras om någonting händer i framtiden mot poliser i deras hem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in