Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2012-05-19, 14:58
Medlem
Nimblas avatar
Min allra frsta tripp rapport om man kan kalla det de

lder - 20-25
Lngd . 1.90
Vikt - 88kg
Tidigare erfarenheter, Cannabis, toppisar (3ggr) xtc (2) Amfetamin, bde bra och dligt.
Mephedrone tv gnger uinder tiden det var laglgt

20.00 - Intog 1 Pellet ifrn H

21.15 - Brjar knna lite kittlingar i kroppen.

21.50 - Kkspnningarna gr sig pminda.

22.00 - Funderar p att ta den andra pelleten, eftersom det knns som att det finns mer att f ut av detta preperatet.

22.17 - Tog den andra. Mr bra, kkspnningar. Men inget man bryr sig s mycket om eftersom man mr s bra.

23.49 - Mr sjukt bra nu. Mycket euorfi , kkspnningar r vrre nu, men fortfarande inget som r svrt att f bort tankarna ifrn

00.08 - Blev rtt illamende dr och var p vg att spy, men det frsvann fort. Rtt svrt att fokusera synen, texten flyter runder, ven vissa tangenter, vilket var rtt fett. Lite likt svamp.

00.14 - Fick nog min frsta OEV nyligen, tyckte jag sg ngot konstigt mrke forma sig nr jag satt och kolla in i en text p datan

Mr ven lite illa fortfarande men det hoppas jag gr ver snart. kkspnningarna r jvliga nu. Synen r fett svr att fokusera. Man blir fan i mig skelgd p denna substansen emellant haha

00.19 - Klarar fan inte av att lsa ngon text lngre, synen r riktigt drabbad nu. Nstan s att jag ser dubbelt. Men det r inget ombehagligt. Illamendet ligger fortfarande och lurar.
Extremt grova kkspnningar denna gngen.

00.25 OEV's nr jag lser lite olika texter. Ser olika sorters mnster bildas i texten. Lite illamende fortf, kkspnningarna r nog vrre n frra gngen d jag t 1 pellet.

00.39 - Synen r riktigt t helvete, kan knappt fokusera synen p nnting. Men det r rtt kul faktiskt.
ven suttit p toan i 10 min och frskt pissa utan resultat. Och nr det vl gick efter hela kvlen, d var det bttre n en orgasm
Kken r igng som aldrig frr. Lyrican verkar ha gjort s att detta slog hrdare. Fr s hr vck har ja inte blivit p det innan.

00.53 Nu lugnade synen ner sig rtt mycket,
brjar f lite trningsverk i kkarna.
Eurofin r mycket bra, musik r mycket bra.
Ett litet litet illamende som ligger o lurar i bakrunden knns de som.
Det blir iallafall att droppa tv stk nsta gng, en r fr lite.

02.53 helvete va klockan gtt fort tycker jag.

03.47 - Varit ute en till runda med hundarna. mysigt att svalka av sig i kylan

03.50 Nu brjar det bli lite grtigt i huvet, brjan p huvudverk, svrt att koncentrera mig. Fr hopas de brjar bli normalare snart.

05.20 P vg ner, men fortf rtt ptagligt.

05.48 Rtt ptagligt fortf, Sitter i ett chatt rum som ja gjort hela kvllen och umgs. Ont i huvudet, stel i nacken, ont i tungan

05.59 Fortf rtt vck, trningsverk i kkan. Ont i tungan pgr att jag antagligen bitit mig i den fr den r rtt svullen . Enbart pissat 1 gng p hela kvllen.
Inte druckit alls tillrckligt.

14.50 S gott som terstlld. Har fortfarande ett vlmende som jag knner av hehe.

Rekomenderar denna substansen till dom gillar mycket eurofi och lite trippiga tendenser
Senast redigerad av Nimbla 2012-05-19 kl. 15:05.
Citera
2012-05-19, 15:16
Medlem
Glyphics avatar
ger den 3/5 du skulle kunna skriva ner lite mer detaljer.
Citera
2012-05-21, 15:34
Medlem
Kunde vll skrivit lite mer men aja whatever. Drimot verkar det bara vara jag som fick typ lagg syn p detta allt liksom stannade upp lite d och d bara helt still tnkte inte s mycket p det d men man kom ju p det efter hur som helst en fet drog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in