2012-05-27, 18:06
Medlem
PreaCs avatar
Tja!
Brt nyss ett revben och kommer f citodon (kodein + paracetamol) fr att stilla smrtan. Och p Lrdag ska jag p en stor konsert och r sjukligt taggad p att dansa och samtidigt droppa 2 ecstasy. D vill jag frsts inte ha ont, s kommer proppa i mig lite citodon fr att iaf kunna frda mig till konserten och rra mig lite

Och undrar, skulle det vara farligt p ngot stt att droppa tv piller (~150mg MDMA, Amfetamin men ganska rena p MDMA) ngon timme efter citodonet bara? Kanske dum frga, men d kan jag komma med ytterliggare en som kanske skulle passa bttre i medicin-forumet.
Kommer jag ens kunna rra p mig om en vecka?

MVH PreaC
Citera
2012-05-27, 18:24
Medlem
THE-OJAs avatar
r inte s bra att blanda uppt-och-nedtdroger d det r extra pfrestande fr hjrtat men det borde inte vara s slitsamt fr dig i de doserna och en kvll s bara. Sen tror jag MDMA't kommer verka ngot smrtlindrande trotsallt s du kanske inte ens behver ta citodonen. Men som sagt borde vara lugnt men invnta ytterligare svar.
Citera
2012-05-27, 18:25
Medlem
suqas avatar
Sjlv har jag blandat subutex och amfetamin, det var ingen hit direkt. Spydde och svettades vldigt mycket och den enda chans till att sluta spy var att rka hasch en gng per kvart typ.

Jag skulle tippa p att det gr bttre att blanda med citodon, det r ju inte s starkt direkt. Men frgan r om det inte r bttre ifall du brjar kka citodonen ngra dagar innan s du hinner vnja dig vid substansen, fr sjlv kan jag bli lite illamende av 1 citodon ifall jag inte tit opioder p lnge.
Citera
2012-05-27, 18:56
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
r inte s bra att blanda uppt-och-nedtdroger d det r extra pfrestande fr hjrtat men det borde inte vara s slitsamt fr dig i de doserna och en kvll s bara. Sen tror jag MDMA't kommer verka ngot smrtlindrande trotsallt s du kanske inte ens behver ta citodonen. Men som sagt borde vara lugnt men invnta ytterligare svar.

S MDMA agerar agerar smrtlindrande ocks? D kanske jag inte behver trycka i mig ngra stora doser alls. r det bttre att kra voltaren istllet d, smrtstillar inte alls lika bra dock enligt mig.

Och jag kommer hmta ut en kartong p 100st eller vad det nu r imorgon, och kommer frmodligen brja kka de d, lite svrt att leva annars. S klart jag kommer vnja mig lite vid kodeinet innan lrdag, inte s att jag kommer trycka 6st frsta gngen p lrdagen och direkt efter knapparna
Citera
2012-05-27, 19:22
Medlem
TuffShizzs avatar
Sjlvklart r det inte en bra ide att blanda, eller att ta e med brutna revben. Varfr r det s viktigt att droppa just nu? Det lter som att du r vldigt ung eftersom en enda koncert r s viktig. Lever du upp till flashbacks ldersgrns?

Den strsta faran r frmodligen verhettning och att du inte kommer att kunna kontrollera vtskeintag och aktivitetsniv under koncerten. Folk kommer kra armbgen i ditt brutna revben och du kommer inte bry dig. Inte frrn nsta dag....

Men nej jag vet inte specifikt fr citodon och mdma. Det borde inte va s himla bra fr levern n bde paracetamol och kodein r inblandat ocks. Hll dig tminstonde till en tablett mdma.

Ta ngra fler citodon istllet och skit i det andra
Citera
2012-05-27, 19:40
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffShizz
Sjlvklart r det inte en bra ide att blanda, eller att ta e med brutna revben. Varfr r det s viktigt att droppa just nu? Det lter som att du r vldigt ung eftersom en enda koncert r s viktig. Lever du upp till flashbacks ldersgrns?

Den strsta faran r frmodligen verhettning och att du inte kommer att kunna kontrollera vtskeintag och aktivitetsniv under koncerten. Folk kommer kra armbgen i ditt brutna revben och du kommer inte bry dig. Inte frrn nsta dag....

Men nej jag vet inte specifikt fr citodon och mdma. Det borde inte va s himla bra fr levern n bde paracetamol och kodein r inblandat ocks. Hll dig tminstonde till en tablett mdma.

Ta ngra fler citodon istllet och skit i det andra

Drfr att Deadmau5 bara kommer max en gng om ret, varfr bryr du dig om det? Jag r fyllda 18 ja.
Det r inte frsta gngen jag droppar E s vatten dricker jag i lagom mngd, vilar nr jag br och s vidare. Hade aldrig vgat rusa p E p vlvervakad konsert om jag var nybrjare.

Kan gra CWE.

En tablett E gillar jag inte, ska det kras Bl McD ska de kras minst 2 t gngen.
Citera
2012-05-27, 21:34
Medlem
TuffShizzs avatar
Amfetaminer och opiater i blandning kan f dig att knna trst p ett vldigt konstigt stt s att du inte mrker hur uttorkad du r. Det kar ocks risken fr hjrtstillestnd och krampanfall. Ovanligt sklart, men det hnder d och d.

Varfr frgar du hr om du redan bestmt dig? Tror du det blir mindre farligt fr du har postat p flashback frst? Du ber om tips och folk sger nej det r en dlig ide och d kommer du med massa "frklaringar". Det r farligt att blanda, punkt.

Om du inte hade vart en liten snorvalp hade du ju kunnat vnta tills du lkt och sen ta flyget till eurodisney eller nt annat stlle dr maumau spelar. Fast d r det inte sponsrat av TV6 frsts
Citera
2012-05-27, 23:04
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffShizz
Amfetaminer och opiater i blandning kan f dig att knna trst p ett vldigt konstigt stt s att du inte mrker hur uttorkad du r. Det kar ocks risken fr hjrtstillestnd och krampanfall. Ovanligt sklart, men det hnder d och d.

Varfr frgar du hr om du redan bestmt dig? Tror du det blir mindre farligt fr du har postat p flashback frst? Du ber om tips och folk sger nej det r en dlig ide och d kommer du med massa "frklaringar". Det r farligt att blanda, punkt.

Om du inte hade vart en liten snorvalp hade du ju kunnat vnta tills du lkt och sen ta flyget till eurodisney eller nt annat stlle dr maumau spelar. Fast d r det inte sponsrat av TV6 frsts

Vad tuff du r, du r skert yngre n vad jag r fr vrigt.

Klart jag vet att det inte r bra att blanda, det hrde man ju frsta gngen man brjade att knarka fr i helvete. Men jag vill ju grna vara lite upplyst innan, s jag vet jag har att vnta/om det r risk att bli ddsfrklarad senare p kvllen. Det du sa om en konstig trst t.ex, var ju jttebra att veta. Nu vet jag att jag ska tnka p att dricka regelbundet oavsett.
Citera
2012-05-28, 10:59
Medlem
Nattskattas avatar
Finns det inte en viss risk att citodonen tar ned upplevelsen lite med sin "nedteffekt"??
Hade det varit jag hade jag nog skippat citodonen under konserten och lidit istllet... Nr du vl ftt i dig dina knappar kommer smrtan pltsligt inte vara ngot strre problem...MDMA i sig har en -viss- smrtlindrande effekt... men jag tror mestadels att det beror p att man fr s mycket annat att tnka p hurvida det r "farligt" att blanda eller inte kan diskuteras... jag tror att du kommer verleva oavsett hur du vljer att gra

Ha det s kul!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in