Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2014-10-16, 15:49
  #61
Medlem
ReVarres avatar
Du har vänt på dygnet och försöker trolla
Citera
2014-10-18, 22:18
  #62
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ReVarre
Du har vänt på dygnet och försöker trolla

Han trollar ej.

Jag hade också en period som jag vaknade 03.00. Höll på att bli bokstavligt galen.
Sen till TS så vill jag säga att det går det över efter ett tag.
Citera
2014-10-18, 23:47
  #63
Medlem
ReVarres avatar
Läst igenom tråden lite och vad vet jag, kanske ligger något i det. TS är du fortfarande vid liv eller har du blivit besatt av en ond demon? Jag tänker då inte fördjupa mig i det här... Det finns mycket oförklarliga saker här i världen och jag har bara upplevt de positiva så nu när jag läser att det är negativt väljer jag att inte fördjupa mig i det.

Jag läste på en sida att om man råkar ut för det här så ska man lugna sig, och meditera på känslan och till slut besegra den. Det är rädslan som gör att du vaknar 3.00 varje natt, och när du slutar nojja kommer kundalini awakening att upphöra. Men det kanske kommer tillbaka, och då är det samma sak som gäller där, att sluta nojja och meditera.
Citera
2014-10-19, 00:34
  #64
Avstängd
Ja precis, säg farväl till rädslan även om det är svårt.

Jag upplevde det väldigt obehagligt och trodde allvarligt att Satan jävlades med mig. Men det är ens egna huvud som gör det komplicerat. Tror jag iaf.

Eller så är det någon djävul som försöker få en att sälja sin själ?

Observera och ta lärdom av det du upplever.

Uppdatera oss gärna hur det slutar. Vad såg du? Hur upplevde du det? Din tolkning av det hela.

Har du upplevt att någonting flyger in i dig och tar kontroll över din kropp och vridit nacken till en väldigt omänsklig position? Det hände mig medans min flickvän tittade på.
Jag trodde att jag skulle dö. Bryta nacken på mig helt enkelt.

Sen tänkte jag "Försvinn ur min kropp" och då lämnade den mig och jag fick tillbaka kontrollen.

Låter som hokus pokus men det är sant. Vidrig känsla att känna någonting flyga in i en och ta över en totalt. Aldrig hänt igen dock!
__________________
Senast redigerad av CB1 2014-10-19 kl. 01:08.
Citera
2015-04-09, 23:00
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Ja precis, säg farväl till rädslan även om det är svårt.

Jag upplevde det väldigt obehagligt och trodde allvarligt att Satan jävlades med mig. Men det är ens egna huvud som gör det komplicerat. Tror jag iaf.

Eller så är det någon djävul som försöker få en att sälja sin själ?

Observera och ta lärdom av det du upplever.

Uppdatera oss gärna hur det slutar. Vad såg du? Hur upplevde du det? Din tolkning av det hela.

Har du upplevt att någonting flyger in i dig och tar kontroll över din kropp och vridit nacken till en väldigt omänsklig position? Det hände mig medans min flickvän tittade på.
Jag trodde att jag skulle dö. Bryta nacken på mig helt enkelt.

Sen tänkte jag "Försvinn ur min kropp" och då lämnade den mig och jag fick tillbaka kontrollen.

Låter som hokus pokus men det är sant. Vidrig känsla att känna någonting flyga in i en och ta över en totalt. Aldrig hänt igen dock!
Fan vad smidigt! Du borde kontakta en skräckfilmsproducent för att spela in någonting, med dig i huvudrollen så behöver de ju inte slösa pengar på dyra specialeffekter eftersom Satan villigt ställer upp i bild.
Citera
2015-04-17, 01:45
  #66
Medlem
elgecys avatar
Märkligt.. Jag har periodvis också vaknat just kl 03.00. 5 minuter till eller från, men alltid runt 03.00. Väntar med spänning till nästa period av detta uppvaknade ska ske, det är ju som sagt tydligen djävulens klockslag.
Citera
2015-04-17, 18:06
  #67
Medlem
SprutLuders avatar
Har under två veckors tid vaknat upp mellan 03.08-03.38. Känner inget obehag eller något annat lustigt, vaknar upp, kollar klockan, somnar om. Har vant mig vid det nu dock. Lever du TS?
Citera
2015-04-17, 18:15
  #68
Medlem
Mankas avatar
Exorcism av Emely Rose. Hon vaknade också kl 3. Se den filmen.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback