2025-02-01, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Mirka kör sina TikTok lives, ganska kul att läsa kommentarerna i chatten
hon förnekar att hon knullat med "skitiga strumpan Linda Skugge" och en neger med kulmage och slappkuk, allt är förevigat på film

varför hon var så korkad kan jag inte förstå
denna fina mamma med stooooort ansvar
Men på allvar, sa hon att hon inte gjort det?

Vad är då detta?
(OBS! Varning för naket och bilder som kan ge mardrömmar.)
Citera
2025-02-01, 23:36
Medlem
Kan tycka det hackas väl mycket. Utbränd/gå in i väggen kan hända också utan barn. En skilsmässa är sällan något man mår bra av. Hon ser bra ut, särskilt för 52 år och många barn, och behöver dra in pengar till hushållet. Verkar inte lida av komplex och skam utan njuter av sex och att vara sexig. Kan inte se några större fel med det. Att morsan gillar sex har nog ungarna redan fattat, det finns värre saker i världen. Prussiluskan är väldigt underhållande i Pippis värld, men kanske lite efter sin tid 2025.
Citera
2025-02-02, 00:10
Medlem
Är väl ovanligt idag, men fram till typ 1940 eller så, då hade familjer många barn.

Både min mormor och morfar och farmor och farfar var många syskon och så såg det ut på den tiden.

Morfar hade 7 syskon.
Mormor 6.
Farfar 8.
Farmor hade 10 syskon varav 1 dog vid födseln.

En stor anledning till detta var avsaknad av preventivmedel.
Tänk dig själv hur ofta du skulle va gravid om ni gifte er i 20-25 års åldern och pökade flera gånger i veckan fram tills du var 45, det skulle bli ganska många barn då.

Dagens unga har noll koll på sex och barn, och många verkar fan knappt fatta att det hänger ihop.
Min syrra blev gravid när hon var 16 och även om det var ett misstag så inser man varför giftemål kom till och varför det var kultur att vänta med sex tills man gift sig.
Citera
Igår, 21:45
Medlem
KeligKapybaras avatar
Skandalös morsa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in