Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2012-05-31, 01:27
Medlem
Kort Fakta om mig: Ålder 25
Man
195 cm
85 kg
Har alltid varit smal med hög ämnesomsättning men börjar få lite fett runt magen.

Har tidigare testad, amfetamin 1 gång (skönt känsla men värsta AT/bakfylla i mitt liv aldrig mer), cola ca 10 ggr (nice), MDMA ca 10 ggr (jävligt soft), Ecstacee 1gång (jävligt nice som MDMA om jag inte missminner), röka mååånga gånger, tröttnat känner knapp nåt men kan va nice nån gång. Testat 6-apd 2 ggr tidigare och tyckt de varit jävligt soft, snackat massa saker med en god vän som jag faktiskt haft nytta av i mitt nyktra liv, samt skönt med ingen AT, bara varit väldigt trött för att man varit uppe hela natten o halva dan.
Fick lite 6-apd idag jag tänkte testa innan jag kör till helgen. Har tidigare ''bombat'' det men jag tog en av de 100mg tabletterna jag köpt och svalde som den var. Tilläggas också att jag aldrig har tagit droger själv tidigare förutom röka och alkohol, kommer nog skriva en del, kan vara skönt att ventilera särskilt med en drog som denna!
Har sovit väldigt lite igår, gick upp 0630. Åt rejäl frukost, druckit mycke vatten och kaffe, missade lunchen blev bara en banan, åt mycke pasta till middag vid halv åtta. Tog en liten siesta vid femsnåret i ca 30 min. Kan även påpeka att jag brukar vara ganska lättpåverkad av de flesta droger förutom röka och alkohol, e nog mest något mentalt tror jag.

OK nu börjar jag min tripprapport!

0054: Intog vid halv tolv tror jag, var då ute och gick kom hem ca 30 min efter intag hade då gått i rask takt, i mycket behagligt väder. Kom hem kände inget särskilt förnsän efter 45-60 min. Kändes först lite obehagligt, hade svettats lite efter promenaden och de kliade lite obehagligt. Bra att jag kom på att det kliade innan jag började klia, kan vara lätt att få små ticks som sätter sig hela kvällen när man tar denna typ av droger. Tog en snabbdusch och satte mig vid datorn. började känna mig väldigt skön i kroppen, samt lite törstig. Dricker en del vatten men det känns lite obehagligt samtidigt som jag vill ha mer för jag känner mig törstig, men inte värsta grejen.
Har tidigare läst trippraporter på fb och tycker det kan vara kul/intresant/underhållande, så tänkte att jag kan ju göra en nu, perfekt grej om man ändå är själv. Skapar konto samt en ny email(ja jag e lite försiktig och ibland nojjig med att skylta med att jag är drogbrukare, fegt och hyckleri men jag överlever ) Ni vet när man ska skriva in några slumpvalda bostäver eller ord för att bevisa att man inte är en dator, man kan göra så den säger bokstäver vi en ljudfil istället. Det låter helt bissart och är oförståeligt men jag fick ett litet skratt av det iaf .
Känner mig på ganska seriöst humör, som att de e kul att tänka och analysera saker, känner mig samtidigt varm och glad samt en kärlek till nära.
Glömde säga att jag innan tripprapportsiden försökte spela lite Diablo 3 men det gick inte, tyckte det var tråkigt nästan direkt.
Känner mig lite velig vad jag ska göra, tror inte jag pallar se på nått eller göra nått lite enformligt som att lira datorspel, ska förmodligen gå ut och ta en promenad och ta med mig fotbollen, bara kicka lite och lyssna på vinyl 107. Helst av allt skulle jag vilja liga under täcket och bara mysa med en tjej naken, kan bli lite dålig på att ha sex med droger så skulle vilja att tjejen också e som jag och helst bara vill ligga o mysa snacka skit och lyssna på musik.

Läste jusst igenom och blev lite förvånad över hur mycke text det blev. Ska sluta skriva nu men återkommer med uppdateringar! Ska med största sannorlikhet inte ta mer, vet att de kan klia i fingrarna, men sa dels innan till mig själv att jag bara skulle testa en samt att jag tycker de räcker som de är nu, inte så kul att bli helt skev när man e själv
Hajjar om ni tycker de e en massa trams men de var skönt att skriva och jag kommer med stor sannolikhet skriva igen senare inatt. Återkommer med rapporter när/om jag känner att jag har nått intressant att komma med, uppdaterar annars hur jag känner mig efter ruset, simma lugnt klockan är nu 01:25. AUF WIDERSEHN MEINE FREUNDEN!
Citera
2012-05-31, 01:38
Medlem
Satsen.med.Restens avatar
Ge mig tillbaka tiden det tog att läsa denna "rapport". Detta är väl ingen rapport, känns mer som ett långt blogginlägg. Här sitter och läser för att man vill veta hur ruset är och allt runtom det men istället gör du blogginlägg om ditt liv.

Ont: Läs igenom vad du skrivit och titta sedan var du lagt denna rapport.
0/10 balobas från mig!
Citera
2012-05-31, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satsen.med.Resten
Ge mig tillbaka tiden det tog att läsa denna "rapport". Detta är väl ingen rapport, känns mer som ett långt blogginlägg. Här sitter och läser för att man vill veta hur ruset är och allt runtom det men istället gör du blogginlägg om ditt liv.

Ont: Läs igenom vad du skrivit och titta sedan var du lagt denna rapport.
0/10 balobas från mig!

Tja tycker de e svårt att beskriva hur ett rus känns, men om jag skulle beskriva hur jag känner mig nu så är det glad, stissig, pigg, svettig och väldigt sällskapssjuk. De påminner om MDMA fast man e lugnare och jag skulle inte göra nånting dumt på detta. Tror man kan läsa av hur jag känner mig från det jag skrivit, sorry om jag wastade din tid. Ska börja kommande innlägg med att beskriva känslor istället, så kan jag skriva annat efter.
Citera
2012-05-31, 02:00
Medlem
Extras avatar
Det verkar som du tycker det är skojigt att skriva saker, så fortsätt du med det. Men en tripprapport är oftast bättre när den är skriven i efterhand, och inte under själva trippen
Ett tips är att skriva ner saker i ett block/notepad, för att sedan efter trippen sätta samman det i en hel text.

Glöm inte bort att ha kul nu.
Citera
2012-05-31, 03:07
Medlem
Uppdatering på rapport klockan 0242: Känner mig som förut fast mer svårt att sitta still fast känner mig inte stressad, känner mig skön och glad fast har lite tråkigt. Ska gå ut en sväng nu, fick en ide, nog en dum ide men testar iaf. Tyckte ni det jag skrev innan va segt sluta läs.

Känner att jag vill snacka med nån men kan inte ringa nån för alla sover nog. Om nån vill och skulle tänka sig snacka med mig när jag är ute skulle jag bli skitglad, jag är snäll och glad snubbe, vi kan snacka om alla mellan himmel och jord spelar ingen roll vem du e, jag kan va tyst eller snacka på du bestämmer! Om ni vill kan ni messa mig ert telenr på flashback så ringer jag upp. Om ni vill lägga på respekterar jag det och om ni vill raderar jag nummret direkt efter samtal och ni kommer aldrig höra från mig. hoppas på ett pm ringer när jag kommer ut jag ringer då från dolt nr.
Letade efter ett gammalt kontantkort så kunde jag ha lagt upp det här men har inte hittat nått hittils. Kan inte lägga upp det nr jag ska använda för jag har fått låna morsans då jag tappat bort min.
Kan bara tillägga mina favoritintressen: Fotboll som åskådare och ibland spela, tv o datorspel, en hel del idrotter fast inte friidrott. Gillar läsa böcker och se på filmer serier och dokumentärer bio. E intresserad av djur och natur, främst tropisk natur med regnskog samt under vattenlivet. Gillar reptiler och de flest undervattensdjur. Mina intressen jag kommer på fast tror jag skulle tycka de mesta var intressant nu.
Om ni lägger på när jag ringt en gång utan att säga nåt ska jag inte ringa mer. Aja drar nu. 03.04
Citera
2012-05-31, 05:01
Medlem
0448 uppdatering; känner ruset börjar lägga sig nu. E fortfarande på bra humör, huvudet känns lätt och tänker på skumma saker. Börjar dock bli trött och känner inte direkt nått lyckorus som förr.
Drog och spelade lite fotboll med mig själv. vilket var skoj samt skönt att röra sig. Ingen kontaktade mig slängde iväg nära sms också men ingen som svarade vilket var lite synd hade varit nice att snacka med nån. Ska nog hem och slagga ganska snart börjar bli kallt om fingrarna
Citera
2012-05-31, 07:47
Medlem
Uppdatering 0729: Kom hem för nån timme sen, känner mig väldigt trött men det skulle jag nog göra hur som helst. Känner att kroppen inte känns riktigt normal men kan ha att göra med sömnbristen också. Känner inga biverkningar direkt, förutom torr mun och spända käkar. Glömde mitt ciggpaket på fotbollsplanen också vilket var lite irriterande.
Tycker det var en riktigt trevlig upplevelse men hade helst gjort det med nån polare och skulle rekomendera andra till det också om de skulle testa, man blir väldigt pratsjuk men även intresserad av att lyssna på nån.
Tror inte jag kommer sova nu så lär va rätt trött hela dan, men kan skriva om jag känner nån särskild biverkning, vet att jag förut fick väldigt torra läppar och hade det i några dagar, samt fet hud i ansiktet nån dag.
Citera
2012-05-31, 10:55
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ecstacee 1gång (jävligt nice som MDMA om jag inte missminner)

Typ sånt här som man stör sig på, folk som inte vet ett piss om drogerna de använder.
Citera
2012-05-31, 11:40
Medlem
CristDaFists avatar
Fin rapport 1/5 fotbollar. Alldeles för mycket svammel och du beskrev knappt ruset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in