Svara
2012-06-01, 22:47
Medlem
RadikalFails avatar
Jan det hela brjade med att jag har grava smnproblem. N well hmtade ut mina stillisar idag.

Tas en 10 mg av dessa, oh fy fan vad allt brjade fluma, detta r ju dom inte den nskade effekten.

N jag satt och skulle kolla en sak p en hemsida, och allt var skumt, det var som att hela skrmen var som en papperslapp.
Sen kollar jag tangenterna och sg att dom var som i ett enda buller.

N inte nog med det s brjade mina vggar andas, och min ena kldhg rr p sig som fan.

Detta r det skummaste jag har varit med om, men sen vet jag att jag fr hallica lttare d jag knappt sovit, och det har jag inte s det kan vara det.
Citera
2012-06-01, 22:53
Medlem
CristDaFists avatar
Jaha? Det r ingen nyhet att man fr hallisar p z-analoger om man inte gr och lgger sig efter intag.
Citera
2012-06-01, 23:06
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Jaha? Det r ingen nyhet att man fr hallisar p z-analoger om man inte gr och lgger sig efter intag.

Jag har aldrig bara varit med om att detta gtt s fort och att s mycket frvrngdes s fort. Oo
Citera
2012-06-01, 23:23
Medlem
Det r heller inte nnting som kommer ske varje gng du tar... oavsett om du hller dig vaken eller inte.
anvnda rtt, dvs, ta dem med huvudet redan vilande mot kudden i princip, ja d r de vldigt bra som just insomningsmedecin. rusmssigt r de ju som bst bara sdr, tycker jag.

mvh
Citera
2012-06-02, 09:28
Medlem
RadikalFails avatar
Hahaha fy fan vad jag skms nu av mitt inlgg.

Nej men jag har aldrig haft hallicar p detta viset innan, men dom var ju nd inte obehagliga, men jag sov d ganska gott i natt.
Citera
2012-06-03, 01:24
Medlem
ja fyskms! hur tnkte du????

sh d, de va la inget brka om!?ses bums isng nu! sdrja, knns bttre imorrn skaduse!

mvh
Citera
2012-06-03, 11:48
Medlem
SunkigaSoffans avatar
aa nr stillisar kickar in, haha skeva hallisar. det dr med tangentbordet knner jag igen exakt
Citera
2012-06-03, 22:59
Medlem
Jappchoklads avatar
rets tripprapport! 5/5 huller-om-buller tangenter!
Citera
2012-06-04, 12:36
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jappchoklad
rets tripprapport! 5/5 huller-om-buller tangenter!

Hahaha ja att skriva en tripprapport d man r mitt i skiten var inte vidare klyftigt, och det nnu dumma var att jag hade min mamma i luren och pratade, fr det var hon som ville ha den dr hemsidan kollad, och hon visste att jag tagit stillisar.

Och hon tyckte att jag lt skitskum och obehaglig, kan ha att gra med att jag brjade prata med min kldhg som rrde p sig.

Jag sger som s att jag tar knappast 2st 5 mg p samma gng igen.

Men som sagt tangenterna liknade en uppljd ker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in