Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-11-04, 12:45
Medlem
Miffeds avatar
Jag tänker att man kanske måste ha med sig att sexlivet kan gå upp och ner i perioder under ett förhållande.
Det kan vara så att båda älskar varandra, båda känner åtrå till varandra, men på grund av roddande av familjeliv, krävande yrken, husrenoveringar etc så kanske den sista orken inte finns där. Då får man försöka hålla det i minnet: det här varar inte för evigt.

Obs! Jag tror också det är viktigt att man pratar med varandra om det hela, så båda känner sig trygga i att kärleken finns där och att båda är införstådda med att ingen egentligen är nöjd med hur läget är, och att man tar sig an svårigheterna som ett team. Och att man ser en bättre framtid tillsammans med sin partner på sikt.
Citera
2024-11-06, 19:08
Medlem
historieberattarens avatar
Det har hänt i tidig ungdom.
Citera
2024-11-15, 21:56
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Mitt senaste förhållande.
6 månader - 3ggr hade vi sex, varav 2 var på samma kväll. Värsta jag varit med om. Är en tjej som vill knulla tre gånger om dan.
Citera
2024-11-15, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahaxoxo666
6 månader - 3ggr hade vi sex, varav 2 var på samma kväll. Värsta jag varit med om. Är en tjej som vill knulla tre gånger om dan.
Hur går det för dig nu då?
Citera
2024-11-15, 23:02
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sae2050
Hur går det för dig nu då?

Det går bra, hade önskat att jag knullade oftare. Men annars bra 👍🏼 tacksam som fan att jag gjorde slut
Citera
2024-11-16, 02:43
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Vilka bra kvaliter hade han som gjorde att du stannade så länge trots ditt höga krav?

Ja, det är surt. Hur kan det vara så svårt egentligen?

Jag får nog hoppa in i gänget här och skriva under att stora skillnader skapar mycket oreda och ojämnlikhet.

Lägg därtill inga kramar och närhet och undergången är nära.

Kommunikationen kortsluten. Ja, där sprack det.
Citera
2024-11-17, 22:43
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Det går bra, hade önskat att jag knullade oftare. Men annars bra 👍🏼 tacksam som fan att jag gjorde slut
haha,, de flesta killar drömmer om tjejer med din sexualdrift. Han kanske var smygbög. Eller hade helt bottnat testosteron.
Citera
2024-11-17, 23:09
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
haha,, de flesta killar drömmer om tjejer med din sexualdrift. Han kanske var smygbög. Eller hade helt bottnat testosteron.

Absolut värsta jag varit med om🤮
Citera
2024-11-17, 23:10
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OceanDeep
Vilka bra kvaliter hade han som gjorde att du stannade så länge trots ditt höga krav?

Ja, det är surt. Hur kan det vara så svårt egentligen?

Jag får nog hoppa in i gänget här och skriva under att stora skillnader skapar mycket oreda och ojämnlikhet.

Lägg därtill inga kramar och närhet och undergången är nära.

Kommunikationen kortsluten. Ja, där sprack det.

Antar att det var för att vi hade träffat varandras familjer, vi är ju unga och jag presenterar inte någon för mina föräldrar. Tyckte de var jobbigt att behöva berätta för de. Samt vi hade en resa inbokad som inte gick av avboka.
Citera
2024-11-20, 20:35
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Antar att det var för att vi hade träffat varandras familjer, vi är ju unga och jag presenterar inte någon för mina föräldrar. Tyckte de var jobbigt att behöva berätta för de. Samt vi hade en resa inbokad som inte gick av avboka.
Så det kan gå. Vi hoppas det går bättre nu i alla fall!

Genomsnitt för par att kramas extra nära är cirka två gånger per vecka vad jag läst till mig. Jag vet ej för singlar vad genomsnittet är. Det vore intressant statistik men skiljer sig nog mycket mellan individer.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in