Flashback bygger pepparkakshus!
2018-12-02, 15:19
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Jag håller ej med där. Majoriteten vakter jag träffat har varit trevliga och bra personer men det finns ett undantag och det är ett rejält sådant. Nämligen skitstället Meduza Bar i Gamla Stan, en annars otroligt trevlig del av Stockholm. Dessa vakter är riktiga jävla fittor, oförskämda, dryga och ser ut som avdankade gamla kriminella.
Citera
2018-12-03, 00:26
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigegrabben
Jag håller ej med där. Majoriteten vakter jag träffat har varit trevliga och bra personer men det finns ett undantag och det är ett rejält sådant. Nämligen skitstället Meduza Bar i Gamla Stan, en annars otroligt trevlig del av Stockholm. Dessa vakter är riktiga jävla fittor, oförskämda, dryga och ser ut som avdankade gamla kriminella.

Dom ser ut så för dom är det. Går inte vara dörrvakt i STHLM utan att ha riktigt bra backup. Skulle inte vilja vara dörrvakt idag. Var bättre på 80-90talet, även om det inte var helt ofarligt då heller.
Citera
2018-12-03, 00:46
Medlem
Grankulas avatar
De vakter jag stöter på i sthlm är riktiga rövhål. Var inte förens jag flytta till Karlstad för att studera Innan jag faktist förstod vilka kukhuvuden vakterna i sthlm kan vara. Otrevliga med översittar attityd.
Citera
2018-12-03, 08:08
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Dom ser ut så för dom är det. Går inte vara dörrvakt i STHLM utan att ha riktigt bra backup. Skulle inte vilja vara dörrvakt idag. Var bättre på 80-90talet, även om det inte var helt ofarligt då heller.

Dock finns det vissa ställen i ungefär samma område med unga och rätt små tjejer som är dörrvakter :P. De är jävligt sjysta men undrar hur de ska kunna hantera drägg?
Citera
2018-12-03, 09:11
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
De vakter jag stöter på i sthlm är riktiga rövhål. Var inte förens jag flytta till Karlstad för att studera Innan jag faktist förstod vilka kukhuvuden vakterna i sthlm kan vara. Otrevliga med översittar attityd.

Håller helt med ang Stockholm, långa köer och vakter som kastar ut en för att man letar efter toaletten, kan när som helst hugga en och kasta ut "du har druckit för mycket", hittar bara på massa skit. Utomlands och mindre städer är sååå mycket bättre.

Edit: Jag bojkottar alla idiotställen, vill de inte ha mina tusenlappar kan jag gå någon annanstans.
Citera
2018-12-03, 09:21
Medlem
Fattar inte varför man går på krogen och blir utsatta för sånär. .
Bättre sitta hemma och pimpla i lugn och ro istället så slipper man reta upp sig.
Dessutom blir det BETYDLIGT billigare..
Högkvalitativa potentiella flickvänsmaterial lär ni inte hitta där ändå..
Citera
2018-12-03, 11:29
Medlem
Undantag finns givetvis, men för det mesta tror jag det handlar om hur man själv uppför och beter sig.
Citera
2018-12-04, 17:23
Medlem
Sqeptisks avatar
Måste vara ett av de mest tråkiga och otacksamma jobben som existerar. De som anställer slåss säkert om de få som söker dessa jobb, vilket ofta märks på kvaliteten på de som förväntas hålla ordning på krogen. Tyvärr!
Citera
2018-12-04, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Måste vara ett av de mest tråkiga och otacksamma jobben som existerar. De som anställer slåss säkert om de få som söker dessa jobb, vilket ofta märks på kvaliteten på de som förväntas hålla ordning på krogen. Tyvärr!
Kan bara vara hålla med, det är mest personer som misslyckats att få jobb som polis eller plit som söker sig till yrket och då är det inte de smartaste men det är inget nytt.
Citera
2018-12-04, 17:33
Medlem
Vilken vettig människa skulle vilja arbeta på krogen?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in