2012-06-16, 22:17
Medlem
hej flashback.

nu skall jag g ner och gra iordning lite dipp. det blir en "ranch" dipp med estrellas grillchips.
nu till frgan; hur mycket dipp ska man ta till chipset?
sg att chipset r medelstort (4,5 x 6 cm), hur mnga gram dipp tar ni d?

mvh cozy-cow
Citera
2012-06-16, 22:22
Medlem
presis s att du kan hlla i chipset utan att det brister av tyngden dipp p chipset

Vilken frga........ta det som du tycker kns lagom just fr stunden
Citera
2012-06-16, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDragon
presis s att du kan hlla i chipset utan att det brister av tyngden dipp p chipset

men urskta mig fr att jag frgar saker som ni inte ens behver svara p...
Citera
2012-06-16, 22:38
Medlem
1 pse chips = 1 dippmix, magi!
Citera
2012-06-28, 14:11
Medlem
Nr teoretiker ska ta chips... Ta ett chips, dippa och t. ~3dl frdigblandad dipp brukar rcka till en pse chips ganska precis. Vem fan rknar gram p dippen nr man ter chips? Skaffa en hobby. Hur mnga chipspsar har du arbetat dig igenom och mttat fr att komma fram till att medelstorleken r 4,5x6cm d? Tycker inte det verkar stmma faktiskt men jag mttar heller inte mina chips men har ett rtt bra gonmtt.

Det r vl helt individuellt ocks hur mycket dip just du vill ha p dina chips. Nog fr jag sett dumma frgor p detta forum men det hr tar nog ngot pris fr random frga iaf haha
Citera
2012-07-02, 10:15
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDragon

jag hller med, mina chips brukar det vara mer dipp n chips p haha

fyfan vad gott det r! dock gr man alltid tabben att ta fr mycket s halva chipset ligger kvar i dippsklen s man mste hva upp den med ett annat chips haha.
Citera
2012-07-02, 19:59
Medlem
Theberzerkers avatar
Ska komma ihg att vga mina chips nsta gng jag sprttar en pse
Citera
2012-07-05, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
jag hller med, mina chips brukar det vara mer dipp n chips p haha

fyfan vad gott det r! dock gr man alltid tabben att ta fr mycket s halva chipset ligger kvar i dippsklen s man mste hva upp den med ett annat chips haha.
Haha, ja det har hnt ett par gnger. Lite mrkligt med tanke p att jag hellre vill ha lite lagom/p grnsen till lite dip p chipsen. Men ibland lyder inte handen riktigt =)
Citera
2012-07-06, 01:52
Medlem
Lightnights avatar
Jag tycker nstan att dippet r det godaste, s fr mig krvs det inte ngon strre mngd chips fr att ta en pse dipp. Ni som fr en dippmix att rcka till en hel chipspse frstr jag mig inte p
Citera
2012-07-14, 14:26
Medlem
screWeds avatar
tar 2-3 chips och grver efter dipp. Brukar vl bli ca en matsked p.. en dippmix rcker till ungefr 2/3 chipspse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in