Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2012-06-19, 15:20
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rayed
Fan va elaka alla r ^^

hursomhelst vaknade idag hos min polare av att min farsa stod och titta p mig! Ajaj, min kompis morsa hade tydligen ringt farsan Inte det bsta sttet att vakna upp p! Blev ett allvarligt samtal i kket sen fick jag skjuts hem av farsan. Hade kunnat g vrre.
...knde det p mig.

Nvl nu blev "rapporten" (knappt man kan kalla den det) lite roligare:
5/20
Citera
2012-06-19, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Hur gammal r du TS?

Lter som att TS ven ftt ett jvligt bra pris, upp mot 300-400kr/pillret. Fick sjlv erbjudande, ett vitt piller fr 300 spnn.. Lite saftigt tycker ju jag..
Citera
2012-06-19, 19:56
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av facedark
Lter som att TS ven ftt ett jvligt bra pris, upp mot 300-400kr/pillret. Fick sjlv erbjudande, ett vitt piller fr 300 spnn.. Lite saftigt tycker ju jag..
uhm, jag kper E fr 150kr pillret och jag vet inte ens hur billigt det egentligen r jmfrt med vad andra fr det fr.

Fast du skmtar va?
Citera
2012-06-19, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
uhm, jag kper E fr 150kr pillret och jag vet inte ens hur billigt det egentligen r jmfrt med vad andra fr det fr.

Fast du skmtar va?

Hos vissa kranar s fr du betala upp till 600kr/tablett, men det varierar ju beroende p vem man handlar av, och vad du handlar.
Citera
2012-06-19, 21:39
Medlem
Nate-Higgerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodweasel
Hos vissa kranar s fr du betala upp till 600kr/tablett, men det varierar ju beroende p vem man handlar av, och vad du handlar.

Vad i sjlvaste, om detta nu r fallet (Vilket jag verkligen inte hoppas.) s kan jag ju sga direkt att dessa personer blir grundlurade oavsett hur bra kvalit det r. Aldrig att man ska behva betala mer n 150-200kr (200kr om det r RIKTIGT bra ting.). Otroligt billigt att framstlla E.
Citera
2012-06-19, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Fokuserad blir man vl nd inte av e? Har iofs aldrig tagit en halv tablett s vet inte hur man blir d.
Jod, det blir man verkligen. Klar som fan i skallen tycker jag. Kan ju hnda att det var tjack i TS tablett ocks, 5 timmar r allt fr lnge fr en halv tab, lr ha vart tjack i.
Citera
2012-06-19, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodweasel
Eller inte. ver 300 s r det inthelvete dyrt. generellt sett max 200/tab, men beror helt p vad de innehller fr mngd MDMA osv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in