Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2012-06-19, 03:47
Medlem
Tänkte berätta om det värsta jag varit med om i mitt liv nu. Med denna text vill jag inget mer en att berätta en liten trevlig historia för er.

14:00) Klockan har precis slagit 2 och jag ringer upp en polare o frågar ifall han ska med ut på en joppe då jag precis inhandlat ett nytt spice och hållt mig ren i ca 2månader. Jag går ut och möter honom vid en av portarna i höghusområdet.
Sedan tänder vi den och kopplar av, båda två blir genast väldigt bänga och vi lyckas båda två på något konstigt vis få en känsla som gör att man inte kan gå rakt fram (hela världen gungar på ett ungefär) allt lutar och känns uppochned ungefär som att jag måste hålla i gräset för att inte rammla ut i rymden svårt att förklara... Hursomhelst vi båda två går hem äter lite middag och kollar tv hans hos sig och jag hos mig.

20:00) Polaren ringer upp och frågar ifall han och en annan polare kan komma hem till mig och röka (notera att den "nya" kompisen rökt ca. 3ggr innan) Jag säger åt dom att komma hem till mig och vi laddar ner filmen Project X och går ut på balkongen och tänder oss en joint. Sedan går vi in och sätter oss för att kolla på filmen men märker att vi är påtok för bänga för att göra något. Kompisen som jag mötte 14.00 har fått någon psykos och sitter i fosterställning på golvet och skakar "färskingen" sitter o pekar på mig och konstaterar att jag ser ut som en tecknad gubbe och fattar ingenting. Medans jag känner mig helt bäng och njuter av det, från ingenstans går dom båda in på toan och börjar spy den ena på golvet och den andra i toan. Dom spyr i 20minuter nästan konstant och vet inte vad dom gör jag var för bäng för att förstå något och står o filmar dom med min mobil kamera. Sedan låter vi ruset gå över och dom går hem. Sedan sätter jag mig vid TVn och dricker lite cola o kollar på en film.

24.00) Jag får nu för mig att mecka en till och gör iornding ett meck, sedan går jag ut från porten till ett närliggande dagis sätter mig ned och börjar puffa. Sedan går jag mot porten och får dendär kännslan igen. Jag har ingen balans och klarar knappt av att gå rakt frammåt men på något konstigt vis klarar jag mig in till mitt rum.

Jag ska nu sätta mig i min säng och klä av mig vilket som tar ca 30min jag förstår absolut ingenting och är helt från vättet tankar susar omkring mig tankar om livet döden och alltmöjligt. Hela tiden har jag ögonen på en tavla på väggen och varje gång jag blundar ser jag mönstret i mitt huvud som förvandlas till någon sorts demon, jag blir lite smårädd men är van vid de flesta rusen t.ex E , Syra, Svamp osv men efter 30minuters tragglande att få av mig byxorna så lägger jag mig ned i sängen för att försöka sova.

Varje gång jag blundar så känner jag mitt hjärta bulta och blodet forsa ut i kroppen. Men värst av allt så när jag blundar så förvandlas allt till ett svart hål i rymden som ja svishar fram igenom som att jag flyter runt i rymden helt okontrolerat.
Jag förstår ingenting och hör något konstigt ljud i huvudet som förvandlas till någon mysko alien musik.
Jag är livrädd och tänker "NEJ OJ VADFAN HELVETE" flera gånger om det börjar nu upprepas i mitt huvud så mycket att jag börjar prata helt okontrolerat. Jag börjar sprattla (typ springa liggandens i sängen) för det känns som jag flyger runt i rymden!

Nu ligger jag alltså i sängen sprattlandes som en psykist störd människa och skriker "AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH" helt livrädd och det känns som jag faller ner i ett hål jag hör demoner i mitt huvud jag ser djävulen döden jag ser allt! helt förstörd i huvudet känner jag mig och tror hela tiden att jag skall dö!

Jag reser mig upp börjar spy och skrika som en demon "öÖÖÖÖÖhööÖÖHÖÖÖH" medans spyorna bara faller ner på golvet och mattan. Jag försöker resa mig men rammlar i spyorna och krypor emot dushen. Där somnar/svimmar jag mitt på badrumsgolvet och vaknar dagen efter och fattar ingenting med världens huvudvärk reser mig tvättar upp spyorna och mig själv.

Det var det värsta jag varit med om och tänker aldrig i mitt liv röra något annat än CANNABIS! vad kan ha skapat detta? Frågade polaren som fixade detta åt mig (Mellanhand) han sa att det bara var MAM/UR och någon annan mixx som jag glömt som han blandat? vad kan det ha varit? har rökt alla mixar och tagit mycket opiater inget har någonsin slagit så här hårt? :O
Citera
2012-06-19, 04:30
Medlem
Haha minns när jag köttade massa Spice, minns inte vilket märke men jag fick samma effekter som dig. Rätt coolt faktist
Citera
2012-06-19, 04:42
Medlem
Har själv fått jävligt starka rus på Spice Arctic Synergy, men det var uteslutande fina "trippar". På Wasted har jag däremot buggad ut fullständigt - spydde så mycket att jag inte klarade av att andas... ett jävla mirakel att jag inte kvävdes.
Citera
2012-06-19, 05:14
Medlem
HardstyleFreaks avatar
oooverdoose!

man ska röka en liten jävla nypa av skiten! 0.1g max om man e färsk. testa igen, UR-144 och MAM e tväääärnice! tänk på att de smyger lite mer än cb. man blir skev på längre tid. så man lockas gärna att dra mer innan det redan fått full effekt.
Citera
2012-06-19, 10:02
Medlem
hoppidoppis avatar
Tyckte inte att det lät speciellt trippigt.

Du blev jävligt bäng helt enkelt. Rök mindre nästa gång
Citera
2012-06-19, 11:28
Medlem
Psychoramas avatar
Sjukare har jag vart med om Det är inte kul att psykosa på spice...
Citera
2012-06-20, 12:31
Medlem
hoppidoppis avatar
Sedan så är det kul att överdosera cannabinoider också.

Att röka så mycket så att man tror att man är nära döden är spännande och kul.
Det är standard i mina trakter.
Citera
2012-06-20, 13:00
Medlem
Viudass avatar
Har nu hemma ur och mam mix, röker endast 0.01-0.02 g per gång, och blir hög på detta, om man röker för mycket så händer det saker, Har flera gånger trott att jag kommer att dö Men det går över sen. Bara att sätta på nån film och chilla
Citera
2012-06-20, 14:06
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Sedan så är det kul att överdosera cannabinoider också.

Att röka så mycket så att man tror att man är nära döden är spännande och kul.
Det är standard i mina trakter.
Jag skulle verkligen vilja höra om resultatet på din mix med LSD + en stor blandad lina med DMT och Ketamin när LSD:t peakar Alternativt släng med lite spice med i mixen så lär du inte vara på den här planeten i överhuvudtaget.

Kom tillbaka sedan och säg att det fortfarande är spännande och kul. Eller prova helt enkelt Salvia bara Minst 20x extrakt, stormtändare och stor bong. Tips. Been there, done that.

Att röka så mycket spice att man flippar ur och tror att man ska dö är väl inte direkt ett rus man efterstävar? Eller jo. I dina trakter ja..
Senast redigerad av Psychorama 2012-06-20 kl. 14:09.
Citera
2012-06-20, 14:17
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Jag skulle verkligen vilja höra om resultatet på din mix med LSD + en stor blandad lina med DMT och Ketamin när LSD:t peakar Alternativt släng med lite spice med i mixen så lär du inte vara på den här planeten i överhuvudtaget.

Kom tillbaka sedan och säg att det fortfarande är spännande och kul. Eller prova helt enkelt Salvia bara Minst 20x extrakt, stormtändare och stor bong. Tips. Been there, done that.

Att röka så mycket spice att man flippar ur och tror att man ska dö är väl inte direkt ett rus man efterstävar? Eller jo. I dina trakter ja..

Spice? Nej då röker jag hellre cannabis. Jag vet inte hur MAM-2201, UR osv reagerar med DMT, Ketamin och LSD. Har tillgång till massor med fina sorter, t.ex super lemon haze och super bud, så tar det istället.

Sedan så flippar vi aldrig. Utan vi tror helt enkelt att vi kommer dö, och accepterar det.
Sen är det inte mer med det. Man blir dock konstig i skallen efter några veckor av konstanta överdoseringar dag ut och dag in. Så jag är inte så fäst vid cannabinoider längre.

Salvia kommer jag att testa så småningom, men inget som jag i nuläget har några planer på.
Jag tror inte ens att det räknas som psykedelia. Tror att det är en dissociativ drog.
Föredrar som sagt psykedeliska. Det är dom bästa drogerna

Och btw, med tanke på att man försvinner ifrån planeten, till och med längre. Man försvinner till en annan dimension, på DMT så tror jag inte att spicet kommer kännas alls. DMT är känt för att köra över alla andra droger.. Dock så tror jag att ketaminet kommer forsätta påverka mig. LSDt är mest där som pre-mindexpander. Som förberedelse inför en kosmisk resa.
Senast redigerad av hoppidoppi 2012-06-20 kl. 14:22.
Citera
2012-06-20, 17:04
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Spice? Nej då röker jag hellre cannabis. Jag vet inte hur MAM-2201, UR osv reagerar med DMT, Ketamin och LSD. Har tillgång till massor med fina sorter, t.ex super lemon haze och super bud, så tar det istället.

Sedan så flippar vi aldrig. Utan vi tror helt enkelt att vi kommer dö, och accepterar det.
Sen är det inte mer med det. Man blir dock konstig i skallen efter några veckor av konstanta överdoseringar dag ut och dag in. Så jag är inte så fäst vid cannabinoider längre.

Salvia kommer jag att testa så småningom, men inget som jag i nuläget har några planer på.
Jag tror inte ens att det räknas som psykedelia. Tror att det är en dissociativ drog.
Föredrar som sagt psykedeliska. Det är dom bästa drogerna

Och btw, med tanke på att man försvinner ifrån planeten, till och med längre. Man försvinner till en annan dimension, på DMT så tror jag inte att spicet kommer kännas alls. DMT är känt för att köra över alla andra droger.. Dock så tror jag att ketaminet kommer forsätta påverka mig. LSDt är mest där som pre-mindexpander. Som förberedelse inför en kosmisk resa.
Ja, alla funkar väl olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in