Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2012-08-24, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Whistleblower
ÖPPEN FRÅGA: Men, vilka är de två andra? Är de ngn som måhända vet om någon av dessa fyra stycken aktiva frimurare, i dagsläget, också är släkt med Martina Mossberg?

Jag har ingen matrikel här, och är tveksam till att plocka fram namn på medlemmar i olika föreningar och publicera dem. VIll du ha reda på det kan du ta dig till ett bibliotek och kolla i matrikeln, som är öppet tillgänglig, något de flesta föreningar inte har.
Citera
2013-03-18, 23:43
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Whistleblower
Ja, jag är medveten om detta… Men då kan jag kanske utgå från att åtminstone två av dessa fortfarande levande Frimurare med efternamnet Mossberg är de som jag redan namngivit, d.v.s.

1) Frimurare Sture Mossberg samt,
2) Frimurare Per Mossberg.

ÖPPEN FRÅGA: Men, vilka är de två andra? Är de ngn som måhända vet om någon av dessa fyra stycken aktiva frimurare, i dagsläget, också är släkt med Martina Mossberg?

Undrar nyfiket vem/vilka det annars kan vara som uppenbarligen informerat denna politiskt aktiva moderata kvinna om dessa olika subtila igenkännande handsignaler m.m.?

Så, till Frimurare Lindq. Om Du nu kanske vill svara på denna öppna fråga, så går det bra att skicka ett privatare PM om Du inte anser att de två andra (utav 4) Mossberg:are ska behöva avslöjas publikt.

Tack på förhand, oavsett vilket svar Du – eller annan – avser att giva

>>>-------------------->

Ledsen att störa din förvirrade indiciekedja, men Martina Mossberg är INGIFT till att börja med. Hon har vidare inget med frimurarorden att göra.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in