Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2002-11-15, 16:02
Medlem
kaizens avatar
hey. jag är lite förbryllad. vilket jag ofta blir av min dator. i alla fall. installerade plextor brännare i den för 3 dagar sedan. och då brände jag även en skiva. inga problem. funkade jätte bra i cd spelaren och allt. nu igår när jag brände så gick det utan problem det också. men den gick inte spela i cd spelaren. inte heller i den jag har i datorn. så jag testade igen. gick inte då heller. då testade jag att inte ha 18 låtar på cd'n utan 6. gick inte då heller. sen testade jag lite andra funktioner. inget funkade. gjorde av med 7 skivor igår. till ingen nytta. :?
i alla fall. vad kan tänkas. nero som krånglar?. fel på wav filerna som jag försöker bränna. vad..
Citera
2002-11-15, 17:30
Medlem
kaizens avatar
jag fick det att funka. körde plextools. har dock inte testat med nero igen. jävla stress program verkar det som. plextools tog 7 min på sig att bränna det. nero tog 1.5.. damp!!
Citera
2002-11-18, 01:19
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Förmodligen beror det på att "Finalize cd" inte var valt. I andra program kan det heta Close eller Finish. Om du inte väljer detta alternativ vad det än heter så kan man fortsätta bränningen vid ett senare tillfälle. Dock så går det då inte att spela den i någon annan spelare än den som du brände skivan i.

/#LOUDmouth#
Citera
2002-11-18, 02:30
Medlem
kaizens avatar
det är möjligt.
tack för svaret. men saken är ju den att jag först brände en skiva. och sedan när jag försökte igen några dagar senare så gick det inte. jag har inte för mig att jag gjorde några inställningar som du beskrev. det va det jag tyckte va märkligt.
Citera
2002-11-18, 03:31
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Men det är ju lätt att kolla om det beror på det jag tror. Om skivorna som inte fungerar fungerar i den enheten som du brände dom i så är ju saken biff !

/#LOUDmouth#
Citera
2002-11-22, 11:55
Bannlyst
Avinstallera plextools. Starta om och sedan snurrar det som innan.
Summa summarum= Plextools e CRAAAAAAAAAAP!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in