• 1
  • 2
2012-07-12, 12:37
Medlem
Protheuss avatar
Får bara ont i tänderna då dem är som små skivor betong att tugga på.

Citat:
Ursprungligen postat av PieterBruegel
Nej det är ingenting märkligt då chips innehåller massa jävla skit i form av smakförstärkare och framför allt väldigt mycket salt. Onyttigt och onaturligt är bara förnamnet, inte konstigt att din gom reagerar på skiten.

Onyttigt? Ja! Onaturligt? Nja. På påsen jag har bredvid mig är ingredienserna: potatis,solrosolja,vegetabilisk olja,salt

Sen beror det ju på hur hårt man vill dra det, om man är väldigt extrem är ju allt som inte äts rått onaturligt.
Senast redigerad av Protheus 2012-07-12 kl. 12:39.
Citera
2012-07-12, 12:38
Medlem
u-chans avatar
Jo, de är hårdare och vassare än andra chips tycker jag :S
Citera
2012-07-12, 12:52
Medlem
Acedogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PieterBruegel
Nej det är ingenting märkligt då chips innehåller massa jävla skit i form av smakförstärkare och framför allt väldigt mycket salt. Onyttigt och onaturligt är bara förnamnet, inte konstigt att din gom reagerar på skiten.

Fast varför just lantchips i så fall?
Citera
2012-07-13, 21:52
Medlem
OverkoktBlomkals avatar
Det är kanske extra mycket kadmium i dem?

Citat:
Ursprungligen postat av screWed
De enda gånger jag får ont i gommen av chips (lantchips eller vanliga) är då jag slaffsar i mig dem och äter oförsiktigt. Som ovanstående sa, så känns det som man blir lätt skuren, eller att man råkar sticka sig på dem..

Men fan vad drygt det är när det händer. Känns ibland som att man har en halv chipspåse som sitter fast där inne.
Tjock? Bulimiker?
Citera
2012-07-14, 00:11
Medlem
JumpingJacks avatar
Inte Lantchips, men jag tål inte chips från Tyrell. Får gallkänningar och blir hemskt trött av dem. Händer inte med någon annan chipssort, så jag undrar vad som är i dem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in