Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-14, 23:50
Medlem
Det str s i alla fall p vissa av FB gilla sidor. Och deras hemsida
Citera
2012-10-15, 01:56
Medlem
Det verkar som Guerilleros i sverige r tysta om saker och ting som har med de och gra eller s kanske de inte har ens ngra medlemmar? kan det stmma? fr jag hrde av en vn till mig att de har 7-8 medlemmar som har kommit in nyligen frn stockholm och 5 andra medlemmar som kommit in frn gteborg men det verkar som de lagt ner sina avdelningar utan har bara medlemmar. kan detta info stmma?
Citera
2012-10-17, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plattasten
Haha de krig nu va? , de komiska r att de inte r Disney figurerna Gangland denna gng och ngra mer kapabla gangsters.

hahaha gangland ska absolut inte jmfra med guerilleros tycker jag enligt mig, fr de visar nog inte runt sig p blogg och skriver till C23 och frsker f merit hahaha barnlekar det.. Joel Rapo det verkar som guerilleros kommer ta hand om han fr de har tydligen grabbar i stockholm haha blir sknt och se
Citera
2012-10-17, 12:40
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcmaffia
hahaha gangland ska absolut inte jmfra med guerilleros tycker jag enligt mig, fr de visar nog inte runt sig p blogg och skriver till C23 och frsker f merit hahaha barnlekar det.. Joel Rapo det verkar som guerilleros kommer ta hand om han fr de har tydligen grabbar i stockholm haha blir sknt och se

Varfr skulle Gorillos ta hand om Rapo och varfr Sthlm? Rapo finns ju inte i Sthlm utan p Karsudden sen tror jag han fr godknna sina besk.
Citera
2012-10-17, 18:16
Medlem
systemcepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuerillerosSweden
Vi r inte ngon antiturk gruppering, utan folk oavsett var de n kommer ifrn ifall de har ngot emot kurder s slpper vi ej in de i vrt broderskap, men alla r vlkomna in i broderskapet s lnge de kan respektera varandra som brder... Och ja det stmmer vi r ett flertal medlemmar i vstragtaland Trollhttan var den frsta som startades av en kurdisk kille och drefter samma sak med Gteborg ocks startades utav en kurdisk kille, vi knde att det inte fanns ngon kurdisk gruppering i sverige s knde att det var dags och starta ett. Vi r en kurdisk Broderskap men som sagt alla r vlkommna s lnge de har respekt och r lojala.
Stmmer det att ni inte bara har kontakt med Raffa och Gangland, utan hade tnkt inleda ngot samarbete? Jag hoppas bara att ni vet, om det nu stmmer, att ni kommer att bli lika utskrattade i svl den kriminella vrlden som hos resten av oss.
Citera
2012-10-20, 18:31
Medlem
Inte vet jag varfr guerilleros ska ta hand om joel rapo det stod ju hr p FB att han hade snott deras loga eller ngot har jag fr mig sen vet jag inte ju inte. Killen r ju psykisk sjuk ena dagen tror han att han r med bandidos andra dagen outlaws tredje dagen ngot annat gng smart kille det haha
Citera
2012-10-20, 18:34
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Inte vet jag varfr guerilleros ska ta hand om joel rapo det stod ju hr p FB att han hade snott deras loga eller ngot har jag fr mig sen vet jag inte ju inte. Killen r ju psykisk sjuk ena dagen tror han att han r med bandidos andra dagen outlaws tredje dagen ngot annat gng smart kille det haha

Det roligaste r ju nd att dom i sin tur har snott loggan sjlv

Citera
2012-10-20, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Det roligaste r ju nd att dom i sin tur har snott loggan sjlv

S du menar Guerilleros har snott logan frn la coka nostra gruppen? haha va skna
Citera
2012-10-20, 21:37
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
S du menar Guerilleros har snott logan frn la coka nostra gruppen? haha va skna

Verkar inte bttre eller hur?

Citera
2012-10-20, 22:01
Medlem
Citat:
Verkar inte bttre eller hur?

Inte vet jag men vet du ngot om Guerilleros eller?
Citera
2012-10-20, 22:03
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Inte vet jag men vet du ngot om Guerilleros eller?

N inte om dom i Sverige...Hade en frga gllande Malm folket bara men fick inget svar, gr inget fr det var bara personlig nyfikenhet.
Citera
2012-10-20, 22:08
Medlem
Citat:
N inte om dom i Sverige...Hade en frga gllande Malm folket bara men fick inget svar, gr inget fr det var bara personlig nyfikenhet.

Det r ingen som vet ngon om de? kanske de r diskreta men vet ej faktiskt ifall de har ngra medlemmar i malm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in