Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-15, 17:55
  #169
Medlem
Har gått in i Hillsong sekten

https://stoppapressarna.se/utlandskt...r-efter-krisen
Citera
2022-03-18, 09:49
  #170
Medlem
Xulitans avatar
Avundsjuka. Han får babes och har ca$h och de väldigt många små narcissist-sojabönorna världen över, kan inte ta det.
Citera
2022-12-15, 23:57
  #171
Medlem
Är inte han vaccinskadad, dvs. ute ur offentligheten?
Citera
2022-12-16, 00:03
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retardusmaximus
Återigen är ämnet Justin Bieber relevant, nu när han ska spela i Globen men vad jag inte blir klok på är varför folk hatar honom. Jag tycker inte att hans musik är särskilt bra men jag finner ingen anledning i att hata honom.

I ärlighetens namn tycker jag om honom eftersom han kom från och ingestans och tog världen med storm. Han sjunger riktigt bra och spelar trummor som en gud men det som folk hatar med honom är ju hans musik och hans stil. Hans stil kommer helt och hållet från hans stylist och hans musik har någon annan skrivit. Jag hade lätt gjort samma sak för han är ju snorrik och är bara 18 år gammal.

För att återknyta, varför hatar folk Justin Bieber?

(Ligger tråden fel kan mod gärna flytta, tyckte det passade bäst här.)

Kommer hans stil från hans stylist?

Jag undrat varför hela showbiz låtsas för att höja honom.

Jimmy Fallon måste sjunga att han är bäst när de spelar hockey, hans sidekick somr en bättre trummis än bieber måste öåtsas att han grr upp mot Bieber i en intern trumsolo tävling. Att alla måste lägga sig framför hans fötter.

Han har betett sig rätt illa mot andra också, och sedan gömmer sig bakom sina livvakter. Han har inte helt em mogen mans beteende.
Har haft erkända drogproblem som kanske förklarat en del.
Sägs att hans playboy beteende kommer från hans far, som följde med honom vart han än var.

Det är väl det jag tänker på. Sedan är han säkert en kul kille att vara runt i begränsad tid. Men skulle ha svårt att vara runt honom längre än 3h känner jag.
Citera
2022-12-16, 20:35
  #173
Medlem
Jag tror det kan förklaras med att få personer hatade egentligen Justin Bieber, men Justin Bieber fick stå som tydlig symbol för saker som pojkar och män verkligen ogillar med flickor och kvinnor. Eftersom flickor och kvinnor var galna i honom så blev han symbolen för det, inte han personligen egentligen. Vi kallar både flickor och kvinnor tjejer för enkelhetens skull så jag slipper skriva kvinnor och flickor 35ggr till.

Det där med tjejers dyrkan av kändisskap, det där med tjejers dyrkan av det andra dyrkar, hur tjejer blir hysteriska för att andra blir hysteriska, hur enkelt en tjej som individ kan gå från en någorlunda semiintelligent varelse till ett skrikande idoldyrkande fån i en stor hord av tjejer som beter sig likadant. Att den här dyrkan riktades mot en ganska feminin pojke istället för en manlig man och hur lättmanipulerade tjejer är av marknadskrafter och hur det påverkar världen vi lever i. Hur en pojke som utan kändisskap kanske hade fått ligga en hel del ändå för han är rätt söt men inte på långa vägar så mycket som han får ligga pga att han är känd. han är hyfsat duktig på att sjunga men det är på en bland de bästa i kyrkkören-nivå inte alls så att han är extremt talangfull men hans mediokricitet upphöjs till det.

Så de flesta hatade nog inte Bieber, utan hatade det han stod för, vilket var tjejers idioti.
Citera
2022-12-23, 08:00
  #174
Medlem
Samma sak när backstreet boys slog igenom, samma typer av människor hatade även dem. 20 år senare är det andra åsikter, nu ska de istället hyllas och upplevas live. Allt för nostalgin antar jag. Oerhört märkligt beteende.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback