Jag gillar att ha alla mina kläder upphängd, tycker inte om att vika kläder. Ett tag har jag haft kläder upphängda i galjar över hela lägenheten, i krokar och dörrhantag och allt möjligt (har dåligt med hängutrymme i garderoben)
Har sett t.ex. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40177233/ men vill ha något gärna lite diskretare och gärna i trä, någon som har några vettiga tips? Om det inte kräver väggmontering så är det ett plus men inte ett måste.
Jag har sett en bild som cirkulerade runt ganska mycket för ett litet tag sedan på klaffstolar som någon har hängt upp på väggen och har som klädhängare och förvaringsställe samtidigt. Känner du igen det? Har du sett bilden? Jag kan försöka hitta den annars. Det var en väldigt smart idé de visade upp!
Försöker föreställa mig men kan verkligen inte får fram någon vettig bild i skallen
Vill ju helst undvika att fästa på väggen, men för rätt lösning så ska jag ju inte avfärda det.
du kan gå ut och såga en stor gren att hänga upp i snören i taket. det verkar vara någon trend som går.
blir lite naturdekoration och kanske inte så diskret...
själv hade jag lite samma problem men jag köpte en mindre klädställning på Ikea, för jag hade så dåligt med plats. den funkar bra, synd bara att det tog tid innan jag kunde använda klädställningen för förpackningen var så diskret och hade lätt att smälta in i omgivningen, så jag glömde den på systembolaget innan de stängde. annars har den varit toppen.
Försöker föreställa mig men kan verkligen inte får fram någon vettig bild i skallen
Vill ju helst undvika att fästa på väggen, men för rätt lösning så ska jag ju inte avfärda det.
Inte snyggaste varianten på bilden kanske, men med en snyggare klaffstol, målad i någon färg som passar med resten av inredningen och med bättre lådor längst upp tror jag att det kan vara en riktigt bra idé!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!