Hej p er! Queen r ett av de band jag uppskattar mest inom rockmusik och jag r nog inte ensam om att kunna ge lten ''Bohemian Rhapsody'' titeln som den bsta lten genom tiderna, ven om det gjorts mycket annan bra musik genom ren s tycker jag nog att den hr lten r nog nd den som frtjnar det mest.
Fr ngra r sen slog det mig att ett vist stycke i lten lt lite konstigt, operastycket dr jag trodde att de sjng '' Miss Milla! No, we will not let you go! ''
Jag kollade upp lt-texten och fick se att de egentligen sjng '' It's the LAW! '' Kndes som en logisk frklaring och jag har gtt runt lnge och trott detta men s sg jag idag att jag hade fel igen! Att det som jag nu fr tro r det dom faktiskt sjunger r '' Bismilah! '' som p ett ungefr ska betyda '' I guds namn '' och har med den islamiska tron att gra.
D jag trodde att jag hade ftt svaret om att det var '' It's the LAW! '' de sjng snackade jag med min farsa om det som berttade att han ocks hade misstolkat det, vi kan inte varit de enda.
Skriv grna vad som du trodde sjngs! hade du rtt frn brjan eller hade du ingen aning frs n nu?
Kan bli ett rtt s tunt diskunionsmne om vi har otur men bertta grna om du missuppfattat ngot annat ur lten. Eller frn ngon annan Queenlt! Vad som n kommer i tankarna om denna fantastiska lt och sjlvklart detta fantastiska bandet, Anyway the wind blows!
Hr r lite olika tolkningar av vad som sjungs
Bismilah!
It's the LAW!
Mitch Miller
Miss Miller
Miss Milla
This mil are