Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-10, 15:26
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Sd r emot uppblandning av svenskar. Sd r rasistiskt parti som bara vill frmja svenskar. Stdja Sd r att vara emot uppblandning av svenskar och srbehandling dr svenskar skall ges mer rttigheter n invandrare.

Ja, och vad faan r fel med detta, enligt dig? r det inte de etniska svenskarnas land frst och frmst? Avskyr blattar som pesten som tror att allt skall vara sitt och i de hemlnder de fegt flytt frn vgade de inte sga ett knyst! I Sverige s lr de sig sina rttigheter p tv rda - skyldigheter, vad r det?

Eva Hamilton har gtt utanfr ramarna fr vad hon fr sga publikt - hon skall snarast avg, eller gra en pudel strre n en elefant! Har hon dremot ljugit ocks, ja d r det enbart avgng som gller fr PK-horan!
Citera
2012-07-10, 15:30
Medlem
Mycket offtopic nu. Fr nytillkomna r den bsta lnken:

http://www.friatider.se/hamilton-expressen-ljuger

Det som hnt hittills:

1. En Expressen-reporter skriver om hur den "sakliga" statstelevisionens chef tycker det r bra att bojkotta det demokratiskt valda SD, trots att ven dessa mnniskor betalar hennes ln. Detta uppmrksammas i denna trd och orsakar upprrda knslor.

2. friatider.se kontaktar Hamilton fr kommentar. Hon pstr att hon INTE bermt aktionen.

3. Expressen-reportern str p sig och kan hnvisa till flera vittnen.

4. Vr "grvande" press underlter att flja upp denna story, med en SVT-chef som ljuger om sitt std fr markeringen mot SD.

5. En och annan inser hur korrupt det svenska medielandskapet r, nr det r "rtt" makthavare som trampar i klaveret str murvlarna med hnderna i fickan och tittar t ett annat hll.
Citera
2012-07-10, 16:34
Medlem
Skyggedanss avatar
Jass vilken chock, not. Sjlvklart dumt av henne, men den stora frgan r:
- Finns det ens folk hr som betalar radio/TV "avgiften"?

Citera
2012-07-10, 16:43
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans

Det gr nog de flesta p FB.
Citera
2012-07-10, 16:45
Medlem
BurkHanss avatar

Tack fr sammanfattningen! Vi fr hoppas att Eva Hamilton och Donners Brunn drabbas lika illa som skomnglarna Brandos efter sin "aktion" mot SD i samband med riksdagsvalet 2010. De fick ju kalla ftter nr helt pltsligt protesterna och orderavbokningarna haglade in p ntet. Gjorde vl en form av indirekt pudel och ltsades som om det regnade om jag minns rtt.

Tyvrr kan nog Hamilton fortstta att simma lugnt med sin mngmiljonln, samtidigt som hon idkar sin kulturmarxistiska agenda i lnn. Hon lr knappast drabbas vare sig av bannor frn SVT's styrelse eller av berikande, mngkulturella grannar till krftskivan i den fina trdgrden.

Donners Brunn hoppas jag alla demokratiskt sinnade personer bojkottar framver.
Citera
2012-07-10, 16:51
Medlem
YouAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Nu nrmast r frgan om vi kommer att f se ngon uppfljning i Expressen?

Vgar man vara konsekvensneutrala? Man sitter p frstahandsuppgifter om att Sveriges Televisions VD bermmer en protestaktion riktad mot ett riksdagsparti och nr denne konfronteras med uppgifterna pstr hon att Expressen ljuger, vilket tillbakavisas av journalisten och andra kllor.

Niklas Svensson har antytt att det finns mer uppgifter frn honom och sllskapet och det finns frgor att stlla till Eva Hamilton. Hr finns mao. alla ingredienser att trigga vilken tidningsredaktion som helst.

Kan inte frst varfr inte Niklas Svensson gr vidare med detta men han vgar vl inte vara den som fick SVT's VD att avg.

Resten av PK media verkar lika rdda de.

Gr som jag och maila niklas.svensson@expressen.se och frga varfr han inte skriver om detta p Expressen eller sin blogg.

Citat:
Ursprungligen postat av oyto
Mycket offtopic nu. Fr nytillkomna r den bsta lnken:

http://www.friatider.se/hamilton-expressen-ljuger

Det som hnt hittills:

1. En Expressen-reporter skriver om hur den "sakliga" statstelevisionens chef tycker det r bra att bojkotta det demokratiskt valda SD, trots att ven dessa mnniskor betalar hennes ln. Detta uppmrksammas i denna trd och orsakar upprrda knslor.

2. friatider.se kontaktar Hamilton fr kommentar. Hon pstr att hon INTE bermt aktionen.

3. Expressen-reportern str p sig och kan hnvisa till flera vittnen.

4. Vr "grvande" press underlter att flja upp denna story, med en SVT-chef som ljuger om sitt std fr markeringen mot SD.

5. En och annan inser hur korrupt det svenska medielandskapet r, nr det r "rtt" makthavare som trampar i klaveret str murvlarna med hnderna i fickan och tittar t ett annat hll.

Nummer 4 och 5 r ju det mest skrmmande bevis p hur vr medialandskap ser ut i Sverige.

man kanske borde tips utlndsk media s de tar tag i frgan.
Citera
2012-07-10, 18:12
Medlem
Nono.s avatar
Citat:

Nej! Betala tv-avgift = idiot.
Citera
2012-07-10, 19:05
Medlem
jamendujas avatar
Jag hoppas att hon fr sitta kvar.

(Jag hade inte kunnat bry mig mer. Dessutom r det inget offentligt uttalande och dels r det Expressen som klla...)
Citera
2012-07-10, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djingis.Khan
Libert, galit, fraternit (Frihet, jmlikhet, broderskap) r ett slagord som myntades i Frankrike p 1700-talet under den borgerliga revolutionen, jmlikhet r allts ursprungligen en liberal ide, inte kommunistisk.

Vill du dra det s lngt s kommer det hela inte alls ifrn liberalimsen utan snarare ifrn kristen tro.
Enligt den kristna principen r vi alla lika infr Gud!
Citera
2012-07-10, 21:19
Medlem
Skogaholmslimpans avatar
h, lt henne sga vad hon vill. S jvla farligt var det vl inte? Hon sa ju inget dom judarna iaf.

Vi har ju trots allt yttrandefrihet, sen r det vl ingen sensation att hon inte gillar SD.
Citera
2012-07-10, 21:44
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YouAgain

Gr som jag och maila niklas.svensson@expressen.se och frga varfr han inte skriver om detta p Expressen eller sin blogg.

Precis vad jag gjorde!
Citera
2012-07-10, 21:59
Medlem
Svithjods avatar
Citat:

Jag har aldrig betalt tv licens Knns bttre n ngonsinn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in