• 1
  • 2
2014-02-18, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimbooo
Han har nyss överskridit gränsen ännu en gång, denna gång har han nått botten.
Killen är psykopat och bör aldrig få gå fri igen.

https://www.flashback.org/showthread...ed=1#p47236666

Rättegångsdatum bestämt:
Måndag den 24 februari 2014 kl. 09.00

Sal 11, plan 3
Hamngatan 15, Jönköping
Citera
2014-03-11, 17:46
Medlem
Att ni ens orkar! Ta reda på riktig fakta och spotta ut vad ni vill komma fram till istället!
Citera
2014-03-11, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kneveck
Att ni ens orkar! Ta reda på riktig fakta och spotta ut vad ni vill komma fram till istället!

Du kanske borde rikta utropet mot dig själv, istället, betvivlar att någon fattar vart du vill komma, eller vill ha sagt.
Citera
2014-03-11, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av free4you
Du kanske borde rikta utropet mot dig själv, istället, betvivlar att någon fattar vart du vill komma, eller vill ha sagt.

vad jag vill få sagt? Att det är förjävligt att man kan hänga ut en person efter en gammal gärning.
Att försöka måla upp en bild av person att den är sjuk och gå på med personangrepp.

Man sjunker rätt bra till samma nivå då enligt mig.
Citera
2014-03-11, 23:02
Medlem
Citat:
vad jag vill få sagt? Att det är förjävligt att man kan hänga ut en person efter en gammal gärning.
Att försöka måla upp en bild av person att den är sjuk och gå på med personangrepp.

Man sjunker rätt bra till samma nivå då enligt mig.

I dunno about you, men jag tycker ju hot, frihetsberövande och stöld är värre än att skriva lite på internet. Han hängs inte ut för en gammal gärning, utan en ny. Givet att det kanske var onödigt att rycka upp tråden igen, men det ger oss en bra bild av att han redan är dömd en gång.

Tycker du låter lite bitter. Är du också kriminell och inte tycker man ska stå till svars för sina handlingar? Eller du kanske bara är GM's sån dära.. "bitch"?
Citera
2014-03-11, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaninmedlaser
I dunno about you, men jag tycker ju hot, frihetsberövande och stöld är värre än att skriva lite på internet. Han hängs inte ut för en gammal gärning, utan en ny. Givet att det kanske var onödigt att rycka upp tråden igen, men det ger oss en bra bild av att han redan är dömd en gång.

Tycker du låter lite bitter. Är du också kriminell och inte tycker man ska stå till svars för sina handlingar? Eller du kanske bara är GM's sån dära.. "bitch"?

haha "GM´s sån dära "bitch"
haha det var dagens
Var det de BO var innan allt inträffade eller?

Nej är verkligen inte kriminell.
Vet inte hur man gör, men anser man kanske ska se skillnad på person och handling. Men vad vet jag? Ingen vet ju egentligen något om någon här inne. Bara intressant att följa diskussionen.
Citera
2014-03-12, 11:07
Medlem
Citat:
haha "GM´s sån dära "bitch"
haha det var dagens
Var det de BO var innan allt inträffade eller?

Nej är verkligen inte kriminell.
Vet inte hur man gör, men anser man kanske ska se skillnad på person och handling. Men vad vet jag? Ingen vet ju egentligen något om någon här inne. Bara intressant att följa diskussionen.

Snarare GM som skulle vara min bitch.
Citera
2020-03-17, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone
Medlem i Romano Sandviken. Passande att deras president alltid bedyrar deras oskuld och påpekar att dom inte är kriminella så fort han får chansen.

Ja det höll i 3 månader sen vart han utkastad 😂😂
Citera
2020-03-17, 20:50
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone
Medlem i Romano Sandviken. Passande att deras president alltid bedyrar deras oskuld och påpekar att dom inte är kriminella så fort han får chansen.

Ett zigenskt MC-gäng, minsann! Utgår det kultur- och föreningsbidrag till deras verksamhet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in