• 1
  • 2
2012-07-18, 19:31
Medlem
Skaffa en hylla under eller ett tv-bord.
Citera
2012-07-18, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugg1
Vart köpte ni dem?

Lecablocken köpte vi på byggmax och ek skivorna på bauhaus eller liknande.
Citera
2012-07-18, 21:23
Medlem
Insåg precis ett STORT hinder.. Lägger jag upp hyllan under kan jag ju inte dra strömsladden förbi. Då måste den hänga runt om ni förstår så det går i stöpet. Har ni några förslag på hur det skulle kunna fixas? Det är ju enkelt med sladdar från TV:n till boxern men från TV:n till strömmen är svårare. Vet verkligen inte hur jag ska lösa detta.
Citera
2012-07-19, 00:40
Medlem
tioinios avatar
Citat:
Insåg precis ett STORT hinder.. Lägger jag upp hyllan under kan jag ju inte dra strömsladden förbi. Då måste den hänga runt om ni förstår så det går i stöpet. Har ni några förslag på hur det skulle kunna fixas? Det är ju enkelt med sladdar från TV:n till boxern men från TV:n till strömmen är svårare. Vet verkligen inte hur jag ska lösa detta.
Du borde kunna såga ur hyllan lite i bakkanten, bara så pass att sladden går igenom.
Du måste då hänga upp TVn och dra ner kabeln innan du monterar hyllan givetvis.
Citera
2012-07-19, 10:24
Medlem
TrueCs avatar
Citat:

Antingen tar du ur för sladden i bakkant hylla, eller så lägger du ett grenuttag bakom boxern, så behöver du inte dra alla sladdar ner till golvet, utan bara en.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in