Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-18, 22:39
  #1081
Medlem
Jo, jag HAR skapat den själv och det var inte länge sen, kanske ett år sedan. Det är till min hobbyverksamhet, som blev lite försenad och kom igång först nu.
Antar att jag får skapa en ny adress då för har inte tid och lust att brottas med en Indisk support i veckor :-/
Bara så typiskt att man tror att det ska gå att komma åt den på något vis, eftersom man blir ombedd att ange både telefonnummer och annan e-mailadress men det går ÄNDÅ inte >.<
Citera
2024-02-19, 07:35
  #1082
Medlem
NyGammmmals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warsmann
Det går att skapa Hotmail även idag.

https://pic8.co/sh/dOR2mv.png

Se på fan, det kunde man visst.
Backar och drar tillbaka mitt påstående
Citera
2024-04-25, 20:33
  #1083
Medlem
Hej,

Jag har slutat få notiser till mig jobbmail. Gäller både på min Ipad och på min Samsung S20. Mejlen kommer alltså, men jag får ingen notis.

Jag har naturligtvis kollat att notiser är påslaget både i appen och på telefonen. Jag har även raderat appen och installerat på nytt. Även tagit bort kontot och lagt till det på nytt. Obs, gäller enbart för min jobbmejl. Till min privata mejl får jag notiser

Någon som har en idé vad jag kan göra?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback