2022-07-08, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Världens största bettingsight, med ett enkelt knapptryck......Fy fan, jag spyr åt den dryga jävla pajasen
Live odds på flera tusen matcher.

Alltså, dessa förbannade jävla sell outs. Persbrandt är knappast typen som bettar på sport. Tror inte karln vet hur man använder Internet heller.
Citera
2022-07-08, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santalucia84
Är det därför Sanna åkt utomlands med barnen? Nämndes nåt om att han hade diskbråck med..
Du svarar på ett inlägg från maj,hon e ju utomlands nu.
Citera
2022-07-09, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Live odds på flera tusen matcher.

Alltså, dessa förbannade jävla sell outs. Persbrandt är knappast typen som bettar på sport. Tror inte karln vet hur man använder Internet heller.
Säg inte det. En missbrukare som blivit nykter söker kickar på andra håll. Spel kan vara ett av dom. Mycket vanligt. Kombinerar man dom två så fattar du själv hur illa det kan gå.
Citera
2022-08-07, 20:24
Medlem
Persbrandt lyser med sin frånvaro på Sannas insta och det verkar som hon har tagit av sig ringen. Är det slut mellan dem igen? Har Persbrandt återfall? Och var tog den där Monika vägen som Persbrandt haft vid sidan av?
Citera
2022-08-21, 21:39
Medlem
Mikael Persbrandt visade upp vrålåket för polisen som stoppades av en patrull utanför Trollhättan under helgen, men inget brott ska ha begåtts.
Mikaels talesperson Pawlo beskriver det hela som ett stort missförstånd. Christer Fuxborg från polisregion Väst säger att det inte finns något som helst ärende kopplat till händelserna.

Bilden finns i Aftonhoran för den vill se Porschen, som såg grym ut faktist.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...d-nya-vralaket
Citera
2022-09-01, 09:29
Medlem
eternussermos avatar
Mycket skvaller i denna artikel
https://www.etc.se/inrikes/fler-kvin...-vaegrar-svara
Ett litet utdrag:
Ska ha tjatat till sig oralsex inför vänner
Den unga kvinnan träffade skådespelaren *Mikael Persbrandt på en stor filmfest några år in på 2000-talet. Hon var omyndig, sexuellt oerfaren och i behov av vuxna omkring sig, berättar hon. Som ny i branschen var det hennes stora dröm att slå igenom som skådespelerska. Hon följde med den mer än dubbelt så gamla Mikael Persbrandt till en efterfest i ett hus en bit utanför Stockholm.

– Han bad mig klä av mig framför honom och hans lika gamla vänner. Jag försökte säga nej, men han sa: ”Du är så vacker, jag är så stolt över dig, jag vill bara visa upp dig.” Jag klarade inte av att stå på mig, säger hon.

Persbrandt ska även, enligt kvinnan, ha tjatat på henne att ge honom oralsex och att hans vänner skulle få titta på. Hon försökte säga nej, men han drog ned byxor och kalsonger och blottade sitt kön och fortsatte tjata på ett allt obehagligare sätt. Hon lyckades inte säga nej.
Citera
2022-09-01, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Ett litet utdrag:
Den unga kvinnan träffade skådespelaren *Mikael Persbrandt på en stor filmfest några år in på 2000-talet. Hon var omyndig, sexuellt oerfaren och i behov av vuxna omkring sig, berättar hon. Som ny i branschen var det hennes stora dröm att slå igenom som skådespelerska. Hon följde med den mer än dubbelt så gamla Mikael Persbrandt till en efterfest i ett hus en bit utanför Stockholm.

– Han bad mig klä av mig framför honom och hans lika gamla vänner. Jag försökte säga nej, men han sa: ”Du är så vacker, jag är så stolt över dig, jag vill bara visa upp dig.” Jag klarade inte av att stå på mig, säger hon.

Persbrandt ska även, enligt kvinnan, ha tjatat på henne att ge honom oralsex och att hans vänner skulle få titta på. Hon försökte säga nej, men han drog ned byxor och kalsonger och blottade sitt kön och fortsatte tjata på ett allt obehagligare sätt. Hon lyckades inte säga nej.

Tjata är inget brott. Så länge ingen hotat henne har inget brott begåtts. Som tjej hade jag bara sagt "fuck you" när han bett mig klä av mig om jag inte hade lust med det. Hon var säkert inställd på sex redan när hon klev in i taxin till festen.
Citera
2022-09-01, 10:52
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonFirmin
Tjata är inget brott. Så länge ingen hotat henne har inget brott begåtts. Som tjej hade jag bara sagt "fuck you" när han bett mig klä av mig om jag inte hade lust med det. Hon var säkert inställd på sex redan när hon klev in i taxin till festen.
Ja, enda som jag läste var väl när han tog en kvinna i skrevet utan att fråga. Det är väl mer så att han utnyttjar sin ställning för att få sin vilja igenom.
Citera
2022-09-01, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonFirmin

Felpost
Citera
2022-09-01, 14:03
Medlem
Giant Squids avatar
Hur var den där Gotlandshistorien som rullade ett tag. När Micke kom ut i trädgården på Air B&B huset påtänd som ett troll med praktstånd iförd enbart en sopsäck runt underkroppen. Och vrålade till någon kvinna att han skulle spika upp hennes blygdläppar med häftpistol.
Sunt beteende??
Den utländska filmindustrin dumpade ju Micke fort efter hans mediokra insats i Sagan om Ringen. De måste ha förstått med kokaindomarna att han var en liability. Förutom att han inte kan prata engelska utan att låta som Åsa-Nisse.
Jag fattar inte varför han ens får jobb i norden för.
Citera
2022-09-01, 14:15
Avstängd
Citat:
Ja, enda som jag läste var väl när han tog en kvinna i skrevet utan att fråga. Det är väl mer så att han utnyttjar sin ställning för att få sin vilja igenom.

Folk har blivit me tooad för betydligt mindre än allt han har gjort. Helt otroligt att han klarade sig under me too haha
Citera
2022-09-01, 15:47
Medlem
Citat:
Ett litet utdrag:

Fick hon några roller efter detta. Eller var det helt bortkastat...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in