2016-08-02, 22:18
Bannlyst
Ni som vet. Fr man EP p denna med som al
Alpra och flubzolam? Fr jag har tagit denna nu i 3mn och trappat nerlngsamt 1mn nu.

Fast s hade jag 2200:- p asken och kpte 250-eller 300st kloniprazipam. Tnkte blir de fr tungt med ATn lr ju en sn va himmelriket och slippa AT.
Vad tror ni tung AT?
Citera
2016-08-02, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio6
Ni som vet. Fr man EP p denna med som al
Alpra och flubzolam? Fr jag har tagit denna nu i 3mn och trappat nerlngsamt 1mn nu.

Fast s hade jag 2200:- p asken och kpte 250-eller 300st kloniprazipam. Tnkte blir de fr tungt med ATn lr ju en sn va himmelriket och slippa AT.
Vad tror ni tung AT?

AT p benso r alltid tungt. Just flubromazepam anvnde jag ganska flitigt nr den var laglig och det r en Vldigt potent benso. Det enda positiva ur AT synvinkel r den lnga halveringstiden vilket kan dmpa fallet lite och frmodligen slipper du EP anfall pga detta. Kloniprazepam r frmodligen perfekt att trappa ner med d den inte verkar vara s potent, plus klonazepam liknande om jag frsttt det rtt vilket skiljer sig mycket t flubromazepam

Lycka till!
Senast redigerad av cloudovthunder 2016-08-02 kl. 22:34.
Citera
2017-08-27, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
Och du helt sjlv godtyckligt stoppar i dig en frsumbar dos som kunde lett till vrre saker. Nej, frn mitt hll fr du ingen empati. Ondigt och dumt gjort nr s pass mnga har skrivit vad de har varit med om p denna drog.

Aldrig hrt talas om eget ansvar? Knarka lugnt bara, vill inget illa menat. Men grattis till i princip brnda receptorer, lycka till att f en normal effekt p andra bensos nu nr dina receptorer i princip r frstrda. Mnga som ftt problem eftert att de inte knner ngon effekt efter att ha brukat flubron.

Nu var det vl inte empati jag skte utan mera f frmedla en varning om hur det kan g nr inte haspen r p s att sga;-) shr i efterhand, ett par drogfria r senare blir man lite skraj och skamsen ver hur punchigt och pundigt det lt i de inlgg jag gjorde d. Vad jag minns (rligt talat, inte s vrst mkt) s kndes de inlgg jag kommer ihg att jag skrev skojiga och rediga till skillnad frn hur verkligheten sg ut... Usch vad pinsamt:-/
Mvh buskelurv (p riktigt)
Citera
2023-02-11, 10:20
Medlem
r denna vrd att kpa 1g av fr 800kr? Plus frakt d s kanske blir 1100kr. Orkar ej lsa igenom hel trden. r 8mg en rimlig dos? 8mg r som hur mnga mg diazepam/klonazepam?
Citera
2023-04-20, 10:46
Medlem
Antiseptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
r denna vrd att kpa 1g av fr 800kr? Plus frakt d s kanske blir 1100kr. Orkar ej lsa igenom hel trden. r 8mg en rimlig dos? 8mg r som hur mnga mg diazepam/klonazepam?

Ja 8 mg r en bra dos, rtt stor.

Den r potent och effekten sitter i lnge p denna.
Citera
2023-11-06, 12:56
Medlem
GonerStoners avatar
Sg att jag hade kvar, antar att don fungerar som dom ska ven fast don legat i kanske 10 mnader?
Legat mrkt och svalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in