Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2002-05-30, 01:00
  #13
Medlem
Jag rekommenderar den här guiden om du är nybörjare


http://dumone.yi.org/~shroomie/hur-man-rullar-en-joint/
Finns bilder osv
(tack till Shroomie på psykedelbok)
Citera
2002-05-30, 01:25
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oVERGROW
Inte värt att få mer batterisyra i lungorna än man behöver, eller hur?


Hur/vart/när fick du reda på att det är batterisyra i hash? Är inte det rent av explosivt vid antändning å skulle man inte dö med en gång isåfall?

Iaf, ska man röka standardmarocan som man till 99% får tag på i Sverige så rök tjobbe/bong motsv. Annars svänger de inte så bra. De går ju klart att röka pipa/jolle men de e mycke roligare att se nån hosta lungorna ur sig efter en u-båt =)
(kanske inte låter trevligt, men du mår bättre efter ett tag, jag lovar )
Citera
2002-06-02, 18:29
  #15
Medlem
Citat:
oVERGROW skrev:
Inte värt att få mer batterisyra i lungorna än man behöver, eller hur?



Hur/vart/när fick du reda på att det är batterisyra i hash?

Det undrar jag också, så ofta som du påstått att det är batterisyra i hasch och hur dåligt och farligt det är tycker jag du borde kunna bevisa detta på något sätt. Som tillverkare av hasch finns det ju inget att tjäna på att balnda ut det med batterisyra...
Citera
2002-06-03, 00:46
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n0sferatus
Citat:
oVERGROW skrev:
Inte värt att få mer batterisyra i lungorna än man behöver, eller hur?



Hur/vart/när fick du reda på att det är batterisyra i hash?

Det undrar jag också, så ofta som du påstått att det är batterisyra i hasch och hur dåligt och farligt det är tycker jag du borde kunna bevisa detta på något sätt. Som tillverkare av hasch finns det ju inget att tjäna på att balnda ut det med batterisyra...

Som tillverkare av hasch finns det väl allt att vinna på att blanda ut det med vadsomhelst...
Citera
2002-06-04, 15:32
  #17
Medlem
Citat:
Som tillverkare av hasch finns det väl allt att vinna på att blanda ut det med vadsomhelst...

Som tillverkare av hasch finns det allt att vinna på att blanda ut det, det stämmer (så länge det inte märks, ger dåligt rykte), men med kamelskit eller andra organiska ämnen. Att blanda ut det med batterisyra eller andra livsfarliga produkter finns det inget att vinna på. Haschet blir inte bättre och ingen vill köpa det längre. Vill man bara späda ut det för att maximera sin vinst tror jag knappast man väljer batterisyra.

Så min fråga står kvar, oWERGROW, har du några bevis för ditt påstående?
Citera
2002-06-04, 18:43
  #18
Medlem
Knarkkorven!s avatar
kanske används batterisyran till
att "fräta ihop" haschet till en
smet som dom pressar kakorna av...

hmm...
Citera
2002-06-04, 18:54
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n0sferatus
Citat:
Som tillverkare av hasch finns det väl allt att vinna på att blanda ut det med vadsomhelst...

Som tillverkare av hasch finns det allt att vinna på att blanda ut det, det stämmer (så länge det inte märks, ger dåligt rykte),

En fråga bara; Hur många haschrökare tror du det finns som vet vem som tillverkat det de röker? Hur många kranar tror du vet det? Hur många importörer tror du vet det? Jag kan säga vad jag tror; Ingen!
Det skulle inte förvåna mig ett smack om man gjorde en analys och hittade både batterisyra som tjära och målarfärg. Varför skulle de spä ut med kamelskit? Jag tror inte att kamelskit är bra att röka heller, organiskt eller inte, dessutom borde det ju lukta prutt när man tänder det. Nej, jag tror att som rökare av hasch tar man en stor, stor risk att röka i sig en hel del oorganiska material.
Själv skulle jag aldrig röra skiten.
Citera
2002-06-05, 18:44
  #20
Medlem
Knarkkorven!s avatar
det mest logiska vore att blanda ut
med cannabislöv i "puderform".

För det är ju det första ledet i kedjan
som blandar ut det... har jag fått för mig
iaf... de är de enda som behöver blanda ut haschet,
de andra leden behöver bara öka priset
utan att göra någonting...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback