Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-14, 21:45
  #1453
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Undrar hur de tänkte här? Höjer med 10kr när de inte har nån storserie som är het just nu och det varit mycket snack om sammanslagningen. Tror de kommer tappa massa kunder och höjningen kommer göra att de drar in mindre pengar.

Jag har det för halva priset. Men just nu är enda anledningen till att jag har det kvar för jag vill veta vad som sker med sammanslagningen med Discovery som jag också har. När får man veta det? Nu betalar jag bara för att få ha kvar halva priset när det slås ihop. Men hur det kommer funka och när det händer vet jag ju inget om.
Citera
2023-06-14, 21:48
  #1454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Nu har hbomax pudlat och skickat ut ett nytt mail där dom beklagar den felaktiga informationen, alltså var det inte fel att tolka mailet som att alla skulle få betala 99:-/månad. Nya mailet innehåller rätt pris, 49,50:-/månad.

Ja, jag såg det jag med i inkorgen idag. Återställde faktiskt abonnemanget när jag kom på att Discovery skulle ingå framledes.
Citera
2023-07-25, 23:54
  #1455
Medlem
Man måste alltså aktivt godkänna det nya priset, annars löper prenumerationen ut. Var nära jag tappade halva priset då jag antog att det fortlöpte om man inte sa upp det, vilket alltid är fallet annars.

Bara en heads up om någon annan missat det
__________________
Senast redigerad av Sebbe89 2023-07-26 kl. 00:01.
Citera
2023-07-26, 14:06
  #1456
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Man måste alltså aktivt godkänna det nya priset, annars löper prenumerationen ut. Var nära jag tappade halva priset då jag antog att det fortlöpte om man inte sa upp det, vilket alltid är fallet annars.

Bara en heads up om någon annan missat det

Aktivt godkänna hur? Jag kan inte minnas att jag godkände det nya priset. Bara att jag fick epost. Nu när jag kollar då har jag fått det nya priset ändå.

HBO Max gick tidigare ut med:

”Kampanjerbjudandet med 50 % rabatt livet ut gäller så länge din registrering för HBO Max är aktiv och du fortsätter att uppfylla villkoren för kampanjerbjudandet. Rabatten på 50 % gäller för det nya abonnemangspriset som börjar gälla på ditt första faktureringsdatum den 14 juli 2023 eller senare.”

Så man behöver väl inte på nåt vis aktivt godkänna det nya priset?
Citera
2023-08-07, 15:59
  #1457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starberries
Aktivt godkänna hur? Jag kan inte minnas att jag godkände det nya priset. Bara att jag fick epost. Nu när jag kollar då har jag fått det nya priset ändå.

HBO Max gick tidigare ut med:

”Kampanjerbjudandet med 50 % rabatt livet ut gäller så länge din registrering för HBO Max är aktiv och du fortsätter att uppfylla villkoren för kampanjerbjudandet. Rabatten på 50 % gäller för det nya abonnemangspriset som börjar gälla på ditt första faktureringsdatum den 14 juli 2023 eller senare.”

Så man behöver väl inte på nåt vis aktivt godkänna det nya priset?

Jag behövde göra det genom google play, annars hade mitt abonnemang blivit uppsagt.
Citera
2023-08-07, 18:14
  #1458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Jag behövde göra det genom google play, annars hade mitt abonnemang blivit uppsagt.

Kanske beror på betalsätt då. Jag blev kund genom att registrera mig på hemsidan, och välja kortbetalning. Jag behövde inte godkänna det nya priset på något sätt, beloppet drogs ändå och jag är fortfarande kund.
Citera
2023-08-12, 18:10
  #1459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starberries
Kanske beror på betalsätt då. Jag blev kund genom att registrera mig på hemsidan, och välja kortbetalning. Jag behövde inte godkänna det nya priset på något sätt, beloppet drogs ändå och jag är fortfarande kund.

Japp kan ha varit en grej med Google pay som jag missat
Citera
2023-09-15, 19:08
  #1460
Medlem
Studsbolls avatar
Det verkar gå dåligt för de snikna kroknäsorna på HBO; de har börjat sälja ut flera av sina originalproduktioner till konkurrenterna, t ex "Band of Brothers" till ärkerivalen Netflix.
Citera
2023-11-12, 12:04
  #1461
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Någon som kan hjälpa mig så jag kan hjälpa en som delar konto med mig som är så oteknisk att man inte tror det är sant och jag bor många mil bort.

Han har tydligen blivit utloggad på nåt sätt och när han försöker logga in igen händer det ingenting när han trycker på "logga in på ditt konto" Han har en Iphone 7+ och kan trycka på "registrera dig nu" och "Återställ köp" men trycker han på "logga in på ditt konto" händer ingenting och han har ominstallerat appen och startat om telefonen flera gånger och har inga andra problem med telefonen.
Citera
2024-02-22, 04:21
  #1462
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det verkar gå dåligt för de snikna kroknäsorna på HBO; de har börjat sälja ut flera av sina originalproduktioner till konkurrenterna, t ex "Band of Brothers" till ärkerivalen Netflix.
Det stämmer fortsatt då denna legendariska serie från 2001 enligt tv.nu går strömma från både Netflix och HBO Max och detsamma gäller den utmärkta uppföljaren The Pacific (2010).

Vill man titta på tredje varianten (bara 7,9 på IMDB) som dök upp i år så är det Apple TV som gäller.

Vi får se hur det går men helårsprenumration som de har fortsatt för 699 kr är nog så billigt det kommer vara. Det finns sommar-OS bl a så mycket låg sannolikhet att de skulle gå ut med förnyad halva priset kampanj för livet känns inte trovärdigt i krisstadiet av Strömningskriget.
Citera
hbo

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback