Citat:
Ursprungligen postat av DVSGhustlah
Kan tipsa dig om Tre pott 400kr abonnemang om du köper 5'an sen ( eller ev 4s ).
De flesta nya mobiler ( alla ? ) har gått få där för 400kr i månaden, och med pott får man använda hela månadsbeloppet till att välja tjänster som fri surf och fria sms osv upp till 400kr, så tex kan man ha 5gb surf och 3000fria sms samt ha kvar 150kr att ringa för. Det är en väldigt bra deal imo.
Kommer troligtvis plocka S3an på detta sett sen när mitt nuvarande abonnemang går ut, sålänge iPhone 5 inte har något väldigt väldigt speciellt.

Har också kollat lite på S3, men storleken talar emot den. Jag måste nog känna lite på den innan jag bestämmer mig. Ja, det låter som ett rimligt paket.
Citat:
Ursprungligen postat av RutSvensson
Bindningstid? Mobilen ingår väl?
Med 24 månaders bindningstid ingår de flesta (alla?) telefoner utan extra kostnad.
Citat:
Ursprungligen postat av Attributt
Vänta du på kommande WP8-telefonerna (särskilt från Nokia), det kommer bli bra.
Med abb får du nog alla telefoner du vill ha under 400kr men då med bindningstid osv.
Ja, 24 månaders bindningstid är något jag räknar med.
Har försökt googla lite om nokias WP8-telefon och det verkar inte finnas så mycket info om release date eller specs... Har du några länkar eller info att bjuda på?