2025-01-01, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forest-Militia
Vad heter Bryns kat-b nu fr tiden? Vissa menar att KK finns kvar, andra att nyare "Tifo 39" r de egentliga aktiva.

Ryktas hur som helst om att 15 MTS kom ner frn -vik och krde ver dem i veckan. Inget uppstyrt utan hnde helt spontant mitt i Gvles centrum.

Bryns ska ha varit fler och verrumplade av motstndet. Frskte sedan en andravg med 10 pers och MTS hade fortfarande sina mannar disponibla. Vinst MoDo igen.

Vinst Modo igen? Ni har aldrig vunnit ett vev tidigare, att ni och Bryns kr det r credd som fan. Men det r inte firman ni mtte. Kom ner p jorden.
Citera
2025-01-02, 22:20
Medlem
NattAktivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gangilanhdj
Vinst Modo igen? Ni har aldrig vunnit ett vev tidigare, att ni och Bryns kr det r credd som fan. Men det r inte firman ni mtte. Kom ner p jorden.

Har du bekymmer med lsfrstelsen?

Han skriver glasklart att det blev tv omgngar spontana gatubox i centrala Gvle (fett kta f.) varav MoDo stod som segrare i bda sammandrabbningarna och drfr uttrycket Vinst MoDo igen.

Kul att alternativscenen lever och frodas. Utvecklingen med reducerade nummer och frdlingen av boxen verkar ha gjort gott
Citera
2025-01-03, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NattAktiv
Har du bekymmer med lsfrstelsen?

Han skriver glasklart att det blev tv omgngar spontana gatubox i centrala Gvle (fett kta f.) varav MoDo stod som segrare i bda sammandrabbningarna och drfr uttrycket Vinst MoDo igen.

Kul att alternativscenen lever och frodas. Utvecklingen med reducerade nummer och frdlingen av boxen verkar ha gjort gott

Fett kta med box. Fett okta beteende efter dock, som vanligt med MoDo
Citera
2025-02-19, 18:36
Medlem
Timr v Modo, vinst Timr i underlge.

Modo tar sin frsta vinst ngonsin mot rookies Leksand (!!!!), kul det krs
Citera
2025-04-05, 20:17
Medlem
Mycket snack p grabbarna i Lule, finns det ngon gruppering som boxas eller r det bara spel fr galleriet
Citera
2025-04-05, 21:56
Medlem
Citat:
Timr v Modo, vinst Timr i underlge.

Modo tar sin frsta vinst ngonsin mot rookies Leksand (!!!!), kul det krs

Lt mig gissa att det inte ens var ver 5 mot 5 och att alla kte hem tillsammans och sg varandras kukar och pratade snuskigt om hur sexigt det vore om alla var fotbollshuliganer istllet.
Citera
2025-04-17, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Lt mig gissa att det inte ens var ver 5 mot 5 och att alla kte hem tillsammans och sg varandras kukar och pratade snuskigt om hur sexigt det vore om alla var fotbollshuliganer istllet.

Hahaha vafan. Hur mnga gnger har du klivit i ditt liv? Vill tillgga att modo vs timr var 30 man totalt. Och ja 5v5 bttre n inget, du kanske har fr dlig koll men scenen ser ut runt dom numrerna och ven inom fotboll-scenen.
Citera
2025-04-19, 23:38
Medlem
Citat:
Hahaha vafan. Hur mnga gnger har du klivit i ditt liv? Vill tillgga att modo vs timr var 30 man totalt. Och ja 5v5 bttre n inget, du kanske har fr dlig koll men scenen ser ut runt dom numrerna och ven inom fotboll-scenen.

Nja, jag har 10+ r frn nr scenen blomstrade frn 00 och fram s jag har "klivit" mer n du och dina vnner tillsammans ngonsin kommer gra. Och det r inget skryt fr jag tog nog mer stryk n vad jag gav.
Och du har rtt i att det ocks ser ut s i fotbollen idag, det kan jag ge dig. Men d glmmer du Ultras som stkar fre och innan matcher ocks numera.
Jaja, vi ldre kan bara minnas, vita skor och rutiga kepsar, rockport, the streets och oasis, dizzee rascal och msh. Ni har det skert kul idag ocks, med era hjlmar och lindade hnder, mma killar och anabola. P den tiden var det hjrta och en subkultur. Trkigt att dagens yngre aldrig kommer att uppleva samma sakm mtas liga mot liga. Ena gngen r det kanske 30 mot 50 och nsta r det tvrtom. Inga gnll om nummer. Ingen skog. Inga hjlmar. Mer taniga grabbar med hjrta och mjligtvis lite msh och ladd i kroppen. Alla med kepsar. Inga vgade dressa som inte krde. Slagsml varje helg i storstderna bland de som utmrkte sig med casualstilen p krogen. Du skulle varit med d, mannen.
Senast redigerad av Lugntsimma 2025-04-19 kl. 23:44.
Citera
2025-04-21, 17:56
Medlem
CasualCapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzainter19
Mycket snack p grabbarna i Lule, finns det ngon gruppering som boxas eller r det bara spel fr galleriet

De boxas frekvent. De som vet de vet. Inte allt skrivs det om p internet.
Citera
Igår, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CasualCapybara
De boxas frekvent. De som vet de vet. Inte allt skrivs det om p internet.

Fast det skrivs ju alltid p ntet nu. Fj rtt personer p instagram. Det som frr hade skrivits som privata box.
Vet att du sjlv r gammal, och du vet att nr man var p krogen med tio grabbar en vanlig helg s krde man om ngon ringde. Och det skrevs aldrig om det p SS.
Citera
Igår, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Fast det skrivs ju alltid p ntet nu. Fj rtt personer p instagram. Det som frr hade skrivits som privata box.
Vet att du sjlv r gammal, och du vet att nr man var p krogen med tio grabbar en vanlig helg s krde man om ngon ringde. Och det skrevs aldrig om det p SS.

Och idag r det en stor hndelse, bara det att vi aldrig hade cp hjlmar d
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in