Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-27, 13:33
Medlem
Frresten, vi har ju ingen koll hur och vad de kan gra. Kanske har de 60 pers som jobbar med 3d modeller och det som hr till osv och bara 3 som fixar buggar, en enda mapdesigner osv. Klart inte exakt s, men kan frklara varfr s mkt sker p en front medan andra str stilla. Kanske inte finns jmnt frdelad kompetens i alla omrden inom devteamet.
Citera
2020-07-05, 20:39
Medlem
Baisers avatar
Har hrt att de har varit och 3D scannat PBV302 och Strv 104 p Arsenalen.
Citera
2020-11-23, 08:47
Medlem
Har varit tyst i trden lnge nu.

Jag gillar fortfarande spelet, med sina brister.

Tycker senaste uppdateringen var riktigt bra, med bttre grafik, vagnslik som blir kvar, och bttre ljussttning.

Nya A6:an och 122B blir ett bra tillskott fr oss som kr de nationerna, speciellt som de r i samma prisklass som motsvarande ryska och amerikanska vagnar.

Men ngra nya kartor hade varit nskvrt...
Citera
2021-03-10, 08:00
Medlem
Kommer ut en ny patch idag, kallad IXWA Strike. Huvudsakligen sydafrikanska fordon som lggs till som ett sidotrd i det brittiska trdet. Det strcker sig frn rank I och uppt med flera sydafrikanska modifierade "kopior" av AML-90 och Centurion samt flera egna som Ratel-90, Ratel-20 med MILAN, Ratel Z3 Ingwe ATGM, samt lite annat.

Sedan kommer som vanligt lite egna fordon och flygplan fr ngra av de andra trden. Bl.a. Frankrike fr en modernare variant av Mirage III, E varianten samt en ny ltt stridsvagn MARS-15 som ser ut som ngon uppgraderad variant av AMX-13. Vidare fr USA F-8 Crusader och Maverick missiler medan Sovjet fr Su-17 M2 med sina swing wings. Kina/Taiwan fr en amerikansk F-5A Freedom Fighter och Sverige ett nytt Fokker D.XXI premiumplan som Finland vervgde att anvnda med grvre bevpning. USA fr ven en modernare Bradley, M3A3 medan Tyskland fr en sterrikisk JaPz. KA2, en slags sterrikisk variant av AMX-13, men med en 105 mm kanon. ven Frankrike fr den sterrikiska vagnen medan Italien fr tre tyska 2:a vrldskrigsvagnar i italienskt kamo som de ursprungligen skulle ha ftt om inte Mussolinis regim hade strtats. Sverige fr ven en prototypvariant av Ikv 91 med en 105 mm kanon.

Det finns lite fler smsaker, men F-5, Mavericks, F-8 och Su-17 M2 verkar vara de grejer som de flesta gr igng p. I och med swing wing Su-17 ppnar det upp fr kommande plan som Mig-23, F-14, Su-24, F-111 och Tornado lngre fram i kommande uppdateringar.
Citera
2021-08-24, 23:15
Medlem
https://m.youtube.com/watch?v=jDwOcjneSAM
Ny teaser visar att Viggen r p vg.

Hoppas eu servrarna r i bttre skick nu, s mycket packet loss senast jag flg.

Och...

Bttre br separation p topp rank, liksom vad fan gr supersnabba mig 21s p 9.3 dr de kan g upp mot gamla 50tals f86 Sabres osv, subsonic utan aam eller flares... De tar sin tid att balansera den nyare eran av jetplan... Max br borde ligga p 13.0 vid det hr laget fr att ge lite utrymme t de ldre planen.

Samt Grindvgen med 400.000 rp per jetplan r ngot seg med, hoppas vi fr en premium version av Viggen s man slipper nta i tv mnader. Eller att de snker kraven till max 99k rp efter rank 5.
Senast redigerad av .Void 2021-08-24 kl. 23:18.
Citera
2021-12-08, 09:03
Medlem
Flurps avatar
Urskta Noob frgorna, men jag har precis laddat ned spelet krt en kvll, kul spel fr en smbarnsfrlder som bara hinner spela en stund dr och dr.

Fattar inte riktigt det hr med research-delen. r det helt sonika s att man vljer vilket fordon man vill ha sen och s fr man pong efter var match tills research baren r fylld och man fr den?
Citera
2023-06-19, 19:24
Medlem
volvo 240s avatar
WT sponsrar ju massor med youtube-videor med mera. Detta grs ju av mnga rtt usla fretag ssom Kamikoto och Established Titles.

r detta ett bra realistiskt krigspel eller r det pay to win
?

Jag r altid skeptisk till spel dr man kan kpa guldammunition etc som i World of tTanks...

Ok att kpa olika camoulagemnster och liknande till sina enheter men snt som opverkar gameplayet flrstlr ju rejlt.

r det s tyst i trden fr att det blivit pay 2 win eller?
Citera
2023-09-01, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
WT sponsrar ju massor med youtube-videor med mera. Detta grs ju av mnga rtt usla fretag ssom Kamikoto och Established Titles.

?

Jag r altid skeptisk till spel dr man kan kpa guldammunition etc som i World of tTanks...

Ok att kpa olika camoulagemnster och liknande till sina enheter men snt som opverkar gameplayet flrstlr ju rejlt.

Tycker att det r ett sjukt roligt spel!
Skulle snarare sga att det r ett ''pay to progress'' spel n ''pay to win''
Citera
2023-10-02, 19:42
Medlem
Citat:

?

Har spelat WT frn och till sedan det var nytt mer eller mindre. Man KAN kpa exklusiva plan men det r lika ltta att skjuta ner som vilka andra plan som helst. Det finns inget HP i detta spelet, trffas din pilot s r du dd. Pepprar ngon din vinge eller annan del gr den av och du strtdyker i en spiral. Har aldrig varit med om att ngot med ett kpt plan r OP, dremot finns det folk som r sjukt duktiga p att flyga eller positionera sig med tanks/btar.
Citera
2024-10-14, 17:08
Medlem
Flygplan har kommit till war thunder mobile!

Enda jag r intresserad av/tycker r kul p war thunder s hllt ett ga och laddade ner det nr jag sg det, fr att se om det funkar och ja! Det funkar rtt bra! Bsta flygspelet som jag provat p telefon helt klart.

Efter att ha mixat lite med kontrollerna, knappar och knslighet s har det blivit riktigt bra.

Lttare p dator sklart, svrt att se sig omkring mitt strid nr man kr p telefonen... Men har ingen pc just nu.

Ville bara tipsa, kanske gr en separat trd sen...
Citera
2024-10-14, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hetzer08
Tycker att det r ett sjukt roligt spel!
Skulle snarare sga att det r ett ''pay to progress'' spel n ''pay to win''
Citat:

?

N servarna blev skrp eller datafldet flaskhalsades och frvandlades till trash nr man stngde ner samhllena under corona och alla satt hemma och brjade anvnda internet tio ggr mer.

Helt pltsligt blev det packet loss och hgt ping i nstan varje match s det blev nstan ospelbart.. min dator som sagt r trasig sen ett par r, s vet inte om det r bttre nu...

men sg precis att man lagt till tv till jet ranks sen jag krde.

Nu finns jas39s, su27s, f16 i grejer.

Fortfarande lika urusel br spridning p jet teknologierna dock sedan de la till kalla krigets verljudhastighetsplan med vrmeskande missiler...

Dr kan man kalla det "pay to win" fr att komma frbi nivn dr man bara r missilmat. Angende..
Citat:
Ursprungligen postat av Wasabi007
. Har aldrig varit med om att ngot med ett kpt plan r OP, dremot finns det folk som r sjukt duktiga p att flyga eller positionera sig med tanks/btar.

Bst att stanna p lga och medel ranks med andra ord..

13.0 sg jag att de nyare jetplanen lg p - det borde vara 16.0+ vid det hr laget om det fanns ngon logik och separation mellan jet & vapenteknologi och flygprestanda, s dr verkar inget ha bttras...?
Senast redigerad av UpTop 2024-10-14 kl. 18:01.
Citera
2024-10-14, 17:56
Medlem
https://wiki.warthunder.com/Aviation

Om ngon mer vill spana p vad som lagts till...saftigt.

Synd att utvecklarna inte verkar spela sitt spel, s balansen i toppranks-matchningarna r nog fortfarande ****.... Men om man vill lgga tusen kr fr ett enda topprankspremium eller vad det lr kosta kan det nog vara kul.

Men sen om man ska lsa upp moduler till andra plan i de hgsta ranksen lr det kosta lika mycket. Att grinda mods p top tier under snigeln r jvligt segt...

N rank 2-4 gissar jag fortfarande r bst...
Senast redigerad av UpTop 2024-10-14 kl. 17:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in