Citat:
Ursprungligen postat av
hetzer08
Tycker att det r ett sjukt roligt spel!
Skulle snarare sga att det r ett ''pay to progress'' spel n ''pay to win''
Citat:
Ursprungligen postat av
volvo 240
WT sponsrar ju massor med youtube-videor med mera. Detta grs ju av mnga rtt usla fretag ssom Kamikoto och Established Titles.
r detta ett bra realistiskt krigspel eller r det pay to win
?
Jag r altid skeptisk till spel dr man kan kpa guldammunition etc som i World of tTanks...
Ok att kpa olika camoulagemnster och liknande till sina enheter men snt som opverkar gameplayet flrstlr ju rejlt.
r det s tyst i trden fr att det blivit pay 2 win eller?
N servarna blev skrp eller datafldet flaskhalsades och frvandlades till trash nr man stngde ner samhllena under corona och alla satt hemma och brjade anvnda internet tio ggr mer.
Helt pltsligt blev det packet loss och hgt ping i nstan varje match s det blev nstan ospelbart.. min dator som sagt r trasig sen ett par r, s vet inte om det r bttre nu...
men sg precis att man lagt till tv till jet ranks sen jag krde.
Nu finns jas39s, su27s, f16 i grejer.
Fortfarande lika urusel br spridning p jet teknologierna dock sedan de la till kalla krigets verljudhastighetsplan med vrmeskande missiler...
Dr kan man kalla det "pay to win" fr att komma frbi nivn dr man bara r missilmat. Angende..
Citat:
Ursprungligen postat av
Wasabi007
. Har aldrig varit med om att ngot med ett kpt plan r OP, dremot finns det folk som r sjukt duktiga p att flyga eller positionera sig med tanks/btar.
Bst att stanna p lga och medel ranks med andra ord..
13.0 sg jag att de nyare jetplanen lg p - det borde vara 16.0+ vid det hr laget om det fanns ngon logik och separation mellan jet & vapenteknologi och flygprestanda, s dr verkar inget ha bttras...?