2016-09-27, 11:16
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nope. Hon r jude s du kan utg ifrn att alla som hon associeras med (eller som backar upp henne) ocks r judar.

2) Det hr stdjer min teori om att feminism bara finns bland media-judar idag.

Tycker du inte att det hr jvla jude-snacket knns lite dammigt? Tror du p det dr p riktigt? Har du ngot vettigt underlag?
Citera
2016-09-27, 12:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Tycker du inte att det hr jvla jude-snacket knns lite dammigt? Tror du p det dr p riktigt? Har du ngot vettigt underlag?

1) Hon ser ut som en jude + r feministisk aktivist?

2) Mannen som har vrvat henne till Ekot r ocks jude, http://www.friatider.se/ekot-rekryte...esearchgruppen s du kan utg ifrn att det r ett judiskt ntverk som sprider feminism i media.

3) Ingen normal kvinna sysslar med feminism det frstr du vl? Folk har liv. Det r bara om man har en agenda att frstra samhllet eller r lg IQ/mental-sjuk som man sysslar med snt.
Citera
2016-09-27, 16:27
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Hon ser ut som en jude + r feministisk aktivist?

2) Mannen som har vrvat henne till Ekot r ocks jude, http://www.friatider.se/ekot-rekryte...esearchgruppen s du kan utg ifrn att det r ett judiskt ntverk som sprider feminism i media.

3) Ingen normal kvinna sysslar med feminism det frstr du vl? Folk har liv. Det r bara om man har en agenda att frstra samhllet eller r lg IQ/mental-sjuk som man sysslar med snt.

Punkt 1 och 2 framstr som rena hjrnspken, bemter inte dessa. Punkt tre dock kan jag hlla med om. Men att judendomen har ngot med att My Vingren hatar mn osedvanligt mycket att gra har jag svrt att se.

Du tror p att det r en judekonspiration och jag tror att det handlar om kndiskarrirer.
Citera
2016-09-27, 16:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Punkt 1 och 2 framstr som rena hjrnspken, bemter inte dessa. Punkt tre dock kan jag hlla med om. Men att judendomen har ngot med att My Vingren hatar mn osedvanligt mycket att gra har jag svrt att se.

Du tror p att det r en judekonspiration och jag tror att det handlar om kndiskarrirer.

1) Googla bilder p judar och jmfr du kommer att se att bda r uppenbara judar. Om du grver runt bland folk som de har kopplingar till kommer du garanterat att hitta fler judar som hller p med samma sak.

2) Det r en judekonspiration. Titta p de mest knda feministerna i historien (i princip) alla r judar.

3) Men varifrn kommer konceptet att folk kan gra karrir som feminister? Frn judarna i media.
Citera
2018-12-01, 11:36
Medlem
volvo 240s avatar
Och gissa var denna avgrundsvarelse jobbar nu? Jo p SRs "mediegranskande" program Medierna... Vilket osmakligt skmt.
Citera
2025-02-19, 20:33
Medlem
volvo 240s avatar
Fr vl gratulera mig tll att ha likadana sikter och tnka precis likadant fortfaranade., alltid lika skoj nr man hamnar i hgamla trdar. MEn mnniskan hller ju fortfarande p hos SR..... usch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in