2012-09-11, 08:32
Medlem
Hejsan!
Har haft problem ett tag nu med min Macbook Pro 2011 Mountain Lion, den fryser sig minst en gång per dag och då kan jag inte göra någonting förutom att röra musen. Om jag har spotify uppe så fortsätter den spela musik, kan dock inte byta låt genom att trycka på någon ny låt, men album bilden fortsätter att bytas när låt byts automatiskt.

Vad kan detta bero på? Har sökt runt på google men hittar inte nå om detta fel, dock liknande fel då folk får upp den här badbollen som snurrar men de kan fortsätta köra som vanligt efter 30 sekunder cirka..

Säg till om ni behöver nå mer info.

Tack på förhand!
Citera
2012-09-11, 14:41
Medlem
Emanuel123s avatar
Jag har ingen aning om vad det kan va men jag valde att inte köra mountain lion då inte många program funkar korrekt, jag tycker att du ska testa att köra Programuppdatering eller vad det nu heter i mountain lion, jag har hört att man gör det via app store men vet ej säkert, testa att googla på hur man kör programuppdatering i mountain lion så kanske det finns någon uppdatering, och så kan du gå in i systeminställningar och klicka på flash player där finns det en knapp där det står kontrollera nu och om du klickar där checkar den efter flash uppdateringar om det finns någon uppdatering bör du installera den då typ 80% av Spotify använder flash. hoppas det hjälpte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in