Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2012-09-24, 22:50
  #49
Medlem
busknegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vickoooo
Fick tips av en annan kille om att den datorn klarade minimumkraven för gw2 utan problem. Hoppas kunna lira med en bra fps på medium iaf. Får la hålla mig ifrån World vs World då haha. Single events ftw...

Jag tycker WvW är överskattat iaf

Men får hoppas det fungerar bra med vilken dator du nu köper!
Citera
2012-09-24, 22:52
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buskneger
Jag tycker WvW är överskattat iaf

Men får hoppas det fungerar bra med vilken dator du nu köper!

Ah tycker inte den sortens event verkar vara så överdriver roliga. Klarar mig gott o väl av att springa runt o klara mindre events Absolut, tackar för alla svar! Lär bli Toshiban från Netonnet!
Citera
2012-09-26, 00:53
  #51
Medlem
busknegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vickoooo
Ah tycker inte den sortens event verkar vara så överdriver roliga. Klarar mig gott o väl av att springa runt o klara mindre events Absolut, tackar för alla svar! Lär bli Toshiban från Netonnet!

Om det inte är försent så hittade jag en riktigt prisvärd dator.

http://www.webhallen.com/se-sv/hardv..._640m-win_7_hp

200 spänn högre än din budget, men riktigt jävla mycket för pengarna.
Citera
2012-09-26, 01:03
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buskneger
Om det inte är försent så hittade jag en riktigt prisvärd dator.

http://www.webhallen.com/se-sv/hardv..._640m-win_7_hp

200 spänn högre än din budget, men riktigt jävla mycket för pengarna.

Har inte slagit till än!
Har sett en hel del om att Acer är lite halvtaskigt.
Har förstått att SSD-hårddisk är snabbare osv. Men hur funkar det egentligen? Menar den är ju "bara" på 128gb. Man behöver ju en hel del mer än det...
Processorn var ju rätt mycket sämre och lite mindre ram. Grafikkortet är ju något vassare, 7670m slog faktiskt denna på gw2.
Citera
2012-09-26, 03:01
  #53
Medlem
busknegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vickoooo
Har inte slagit till än!
Har sett en hel del om att Acer är lite halvtaskigt.
Har förstått att SSD-hårddisk är snabbare osv. Men hur funkar det egentligen? Menar den är ju "bara" på 128gb. Man behöver ju en hel del mer än det...
Processorn var ju rätt mycket sämre och lite mindre ram. Grafikkortet är ju något vassare, 7670m slog faktiskt denna på gw2.

Hm, står faktiskt inget om att den har en mekanisk hårddisk också, vilket jag antog att den skulle ha... Isåfall behöver man ju en annan hårddisk vid sidan om...

Trodde dessutom 640 skulle vara starkare! Kollade bara väldigt snabbt haha. Dock presterar den processorn likvärdigt med i7an i spel i vilket fall som helst, men kör på datorn med 7670m!
Citera
2012-09-26, 10:07
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buskneger
Hm, står faktiskt inget om att den har en mekanisk hårddisk också, vilket jag antog att den skulle ha... Isåfall behöver man ju en annan hårddisk vid sidan om...

Trodde dessutom 640 skulle vara starkare! Kollade bara väldigt snabbt haha. Dock presterar den processorn likvärdigt med i7an i spel i vilket fall som helst, men kör på datorn med 7670m!

Haha jo trodde också 640 skulle va rejält starkare innan ja kollade upp det för några dagar sen! Får bli Toshibaaaaaaan (=
Citera
2014-12-26, 10:01
  #55
Medlem
Shiiiits avatar
Duger denna laptop för lite äldre spel som ARMAII, COD WAW?

http://www.billigteknik.se/hogpresta...112707897.html
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback