• 3
  • 4
2005-04-07, 07:25
Medlem
The_arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Codeine
Det där med C-Vitamin + X har jag aldrig någonsin hört talas om förräns nu
då. Men att tugga sönder X och svälja har jag gjort, men bottomline...Snorta
är allra smarrigast för man slipper den blajjiga smaken!

Semma Lugnt

Men får man inte en ännu värre smak när E:na rinner ner i halsen från näsan?
Citera
2011-08-06, 00:12
Medlem
hazens avatar
Aldrig testat själv men krossa och sedan bomba med hjälp av rullpapper borde väl funka lika bra som att dricka eller tugga de? De e mer tänkt som en fråga än ett påstående. Ska nämligen ta lite E i dagarna så bra att veta
Citera
2011-08-06, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazen
Aldrig testat själv men krossa och sedan bomba med hjälp av rullpapper borde väl funka lika bra som att dricka eller tugga de? De e mer tänkt som en fråga än ett påstående. Ska nämligen ta lite E i dagarna så bra att veta
varför väcker du en 6 år gammal tråd?!
Citera
2011-08-06, 06:33
Medlem
Mercedess avatar
Han kör oldschool stilen.
Citera
2011-08-06, 10:29
Medlem
hazens avatar
Hittade tråden via googlesökning och kände mig inte nöjd med trådens slut. Därför valde jag att väcka den. Eftersom tråden dessutom inte är komplett så ser jag inga problem med att det återuppstår?
Citera
2011-08-06, 11:40
Medlem
Samma folk som klagar över bumps leker minimoderatorer i andra trådar och skriver "SÖÖÖK, TRÅD KAN LÅSAS!"

Givetvis ska tråden "väckas" om du inte känner dig nöjd med trådens slut. Även jag är faktiskt sugen på att veta vad folk har för input angående tuggande, bombande och hederligt sväljande av hela tabletter!
Citera
2011-08-08, 01:55
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Det borde ta längre tid innan det kickar till om man röker det. Det bästa är väl att svälja eller kanske att snorta det.
Citera
2012-06-01, 16:54
Medlem
Fungerar utmärkt, testa just efter att blivit inspererad av tråden... slår som fan men an måste vasnabboch det är starkt utav bara fan...men det går rätt upp...

(röda stjärnor va det btw)
Citera
2012-06-01, 22:40
Medlem
Tugge E är nog den bästa kicken du kan få när du intar E. Fy helvete va skev i bollen man blir
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in