Vet att det r mnga r sedan detta sndes, men d hade jag ingen mjlighet att se serien d, men nu har annat jobb, s Discovery+ play fr jobba.
Frst vill jag sga att det Anders gjorde/gr fr dessa r beundransvrt och ngot som myndigheterna kanske skulle gra istllet fr att vrka ut pengar p massa andra hll.
Brukar inte ta t mig nr jag ser serier p TV, men denna serie berrde mig, att f se varfr de brjat med denna djvla drog och vilket djvla skit det stller till. Bde fr de som tar den och de som blir drabbade av inbrott m.m.
Har kollat lite p sociala medier m.m. om deltagarna, ser man p Facebook s verkar mnga deltagare finnas dr, men uppdateringarna r lite gamla, men jag r inte vn med de, s kanske drfr. Hittade inget om Bella hon som kom in i slutet av S2, kanske gtt t pipan fr henne.
Verkar som det har gtt bra fr mnga, men man vet inte hur det ser ut innanfr hemmets fyra vggar.
Mnga gnllde p Linnea, men det var den som jag knde mest fr och ville att det skulle g bra fr.
Skulle vara intressant att f en uppfljning i dagens lge, s dr ca 10-12 r efter att det spelades in, och om husen de fixade finns kvar och anvnds.
Vilka varor de fr av sponsorerna, r inte det smsta precis. Det blir ven djvligt snyggt och ombonat.
Efter den frsta ssongen s beskte Anders grden igen efter drygt ett halvr fr att se hur det gtt, jag blev positivt verraskad att de flesta hade repat/ryckt sig och levde bra, utom Bim tyvrr, hon var vl yngst, avled fr ett par r sedan.
I ssong 2 s stod det i eftertexterna "Hur gick det sen" , men d Kanal 5 Play inte finns kvar och har inte hittat de, s r det ngon som vet var man kan se de?
Ngon ett par rader ovanfr skrev att Abdi var dd, hittade hans Facebook, och dr finns en uppdatering frn September-24.
Hoppas p en comeback av serien snart, men kan tnka mig att det tar mycket ork och resurser av produktionen.