Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-05, 13:39
Medlem
Tom r en sn jkla hrlig kille allts... Helt sjukt att tnka sig att han har varit grovt kriminell en gng i tiden.
Citera
2012-11-07, 11:33
Medlem
Olikasakers avatar
Sg i trailern fr veckans avsnitt att Anders grtande lmnar huset. Trkigt att hans beroende av bygglim gr att han tvingas fortstta prostituera sig fr Kanal 5. Han verkar ju vara en bra kille! Lser du detta s har du mitt std!
Citera
2012-11-07, 12:26
Medlem
r det sista avsnittet i kvll eller?
Citera
2012-11-07, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
r det sista avsnittet i kvll eller?
Ja,det r det.
Citera
2012-11-07, 12:42
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Ja,det r det.

Har du ngon koll p om det blir ngra uppfljningsprogram dr man fr se hur det har gtt fr dem som deltagit efter x antal mnader?
Citera
2012-11-07, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Har du ngon koll p om det blir ngra uppfljningsprogram dr man fr se hur det har gtt fr dem som deltagit efter x antal mnader?
Har inte en aning, men man tycker ju att de borde ha det.
Citera
2012-11-07, 13:00
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Har inte en aning, men man tycker ju att de borde ha det.

Jag hoppas de har ngot typ av uppfljningsprogram dr man fr se hur det har gtt fr deltagarna t.ex. efter 6 och 12 mnader d borde man se ganska klart t vilket hll det r p vg fr dem.
Citera
2012-11-07, 19:48
Medlem
Trumpeters avatar
Sista avsnittet i kvll.

"Nu r det bara ett rum kvar i ladan. I veckans avsnitt flyttar Josefina som har en bakgrund som heroinist och hemls in.

Ett vldsamt mordfrsk p Josefina blir vndpunkten i hennes liv och nu ser hon fram emot ett nytt liv i ladan. Dessutom fr vi se nr Anders tar ett laddat farvl av deltagarna som har frndrat hans liv. "
Citera
2012-11-07, 20:09
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Jag hoppas de har ngot typ av uppfljningsprogram dr man fr se hur det har gtt fr deltagarna t.ex. efter 6 och 12 mnader d borde man se ganska klart t vilket hll det r p vg fr dem.

Jo, det vore roligt att se. Tyvrr tror jag inte det kommer hnda. Blir det ngon uppfljning alls s r det efter en mnad precis som i Lyxfllan, Kniven mot Strupen etc.
Citera
2012-11-07, 20:09
Medlem
Ska bli onekligen spnnande att f se resultatet av dammen. Haha. Garva nr jag sg den.
Senast redigerad av Menare 2012-11-07 kl. 20:18.
Citera
2012-11-07, 20:16
Moderator
v50s avatar
Den nya tjejen verkar vara en kul tjej och vettig nd nr hon sjlv insg att hon inte kunde ta hand om sitt barn pga sitt missbruk och frivilligt lt pappan ta hand om barnet utan ngra myndigheters inblandning.
Citera
2012-11-07, 20:19
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Jo, det vore roligt att se. Tyvrr tror jag inte det kommer hnda. Blir det ngon uppfljning alls s r det efter en mnad precis som i Lyxfllan, Kniven mot Strupen etc.

Jag hoppas och tror att kanal 5 faktiskt gr en uppfljning som sker 6-12 mnader efter inspelningarna avslutades och inte efter bara en mnad som lyxfllan kr med. Fr p 6-12 mnader hinner man se vad som hnt p lngre sikt och hur deltagarna klarar av att vara drogfri. Detta pga att denna serie verkar ha ftt mnga tittare och mnga skert vill veta hur det har gtt fr de som deltog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in