Flashback bygger pepparkakshus!
2014-02-13, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TipsarTommy
Ikvll var bsta avsnittet p lnge. Det som vcktes i hans blick nr han fick veta att hons som var utanfr var riktigt rrande!

Precis, shit, nr han fr trffa sin bror och sin son igen. Helt pltsligt s fr han ett utseende som mnniska. Inte bara s extremt trasig.
Hoppas verkligen det reder sig.

Sen r det trkigt med Abdi. Men som sagt, har man en massa saker att bearbeta s tar det sin tid. ngest r inte ltt. Hoppas han fr hjlp och inte bara rasar utfr.
Citera
2014-02-13, 23:13
Medlem
Riktigt bra avsnitt! Exakt shr jag vill att det ska vara! Hoppas fr allt i vrlden att Dennis klarar det hr, grt mig nstan igenom hela avsnittet. Jklar vilken skillnad det var p hans ansikte i brjan och slutet p avsnittet, kndes nstan som en ny mnniska. Ngon som vet hur det gick fr honom? Skulle bli s jvla glad om han fortfarande bodde kvar p Basta idag.
Citera
2014-02-13, 23:22
Moderator
Oddballs avatar
Abdi kndes ju rtt annorlunda redan frn brjan, verkade mest g runt och lalla med hnderna i byxfickorna. Undrar om det inte var han som snodde grejerna ocks, timingen var nstan lite fr bra dr... Men de vill vl inte hnga ut honom s drfr pekar de ut ngon osedd person istllet.

Han Abdikerade kan man sga.

Fast den nya snubben verkar vldigt skn, det blev helt pltsligt vldigt mycket mer knslor inblandade i programmet knde jag. Han sg ju till och med ut som en nergngen knarkare. Hoppas verkligen det ordnar sig fr honom. Hans morsa sg f. otroligt vanlig/normal ut.
Citera
2014-02-13, 23:29
Medlem
enrosafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Riktigt bra avsnitt! Exakt shr jag vill att det ska vara! Hoppas fr allt i vrlden att Dennis klarar det hr, grt mig nstan igenom hela avsnittet. Jklar vilken skillnad det var p hans ansikte i brjan och slutet p avsnittet, kndes nstan som en ny mnniska. Ngon som vet hur det gick fr honom? Skulle bli s jvla glad om han fortfarande bodde kvar p Basta idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
(...)

Fast den nya snubben verkar vldigt skn, det blev helt pltsligt vldigt mycket mer knslor inblandade i programmet knde jag. Han sg ju till och med ut som en nergngen knarkare. Hoppas verkligen det ordnar sig fr honom. Hans morsa sg f. otroligt vanlig/normal ut.

Dennis bor kvar p Basta och har vart drogfri i 1 r snart.
Citera
2014-02-13, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball

Kollar p fortsttningen p Kanal5 Play och kan bara hlla med om hans morsa ser ut som precis vem som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av enrosafisk

Fantastiskt! Blir s jvla glad!
Citera
2014-02-14, 07:23
Moderator
v50s avatar
Citat:

Det var roligt att hra man f hoppas han frblir drogfri.
Citera
2014-02-14, 07:51
Moderator
Oddballs avatar
Citat:

Det gldjer mig oerhrt!

nskar verkligen honom och sna i hans situation all lycka och vlgng. Tufft av honom att vlja den rtta, men jobbiga, vgen.
Citera
2014-02-14, 12:55
Medlem
Zedss avatar
Jag sg avsnittet precis och det var det avsnittet som tagit hrdast p mig hittills. Jag har gillat de flesta karaktrerna som varit med men Dennis var ngot lite extra.

nskar han verkligen allt gott. Fan vad stolt man blir ver dem som r med och fixar detta och framfrallt Anders och alla bakom produktionen. Vilka oerhrt bra mnniskor det finns. Ger hopp!
Citera
2014-02-14, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Jag sg avsnittet precis och det var det avsnittet som tagit hrdast p mig hittills. Jag har gillat de flesta karaktrerna som varit med men Dennis var ngot lite extra.

Jag hller med dig, men ven Anders avsnitt tog vldigt hrt p mig. Vilken jvla frvandling Dennis gjorde under programmets gng.
Citera
2014-02-14, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Vad jag undrar nr jag ser detta program r vilka r dessa bisarra jvla mnniskor som flera har varit fosterhemsplacerade hos? Det r fastlsningar med spnnband,smisk med skrp,hot om stryk,vldtkter och religion dr man talar om djvulen osv osv.Hur fan r det stllt med sociala omsorgen egentligen?(

Allts... Ni lser om hasselaplacerade som sker upprttelse efter r av psykisk och fysisk tortyr. Ni lser om sexualsadistiska ntverk med fretagsledare och polischefer. Det r bltade och elchockade mnniskor i barn- och vuxepsykiatrin. Det r folk som dr av allehanda kommor i sina hem fr att man vgrar snda ut ambulanser. Det r Europas land som ligger nstsmst efter Albanien i att f tag p lkare. Vi hr om vldtagna kvinnor som inte blir trodda. Om sexbrottslingar som frias eller dms till skyddstillsyn.

Och nd tror ni att det var Leonardo Di Caprio som var knpp i Shutter Island, att scientologerna r konspirationsdrar som hvdar att psykvrden r infiltrerad. Att They live "bara r en film".
Fattar ni inte? Hela systemet r kapat av Djinner, dvs en ras av utomjordiska psykopatiska sadister som lever p mnsklighetens smrta och ngest.
Citera
2014-02-18, 02:24
Medlem
withnonames avatar
Har boende p Basta mjlighet till substitionsbehandling/medicinering?
Citera
2014-02-20, 12:30
Medlem
730221s avatar
Dagens program
" Levde ett dubbelliv som tung narkoman

Vi mter Micke som varit en framgngsrik fretagare med mnga anstllda och engagerad i ideellt arbete i sin hemort Sigtuna. Vad ingen visste var att han samtidigt, sedan brjan av 90-talet, levde ett dubbelliv som tung narkoman. "

Kan bli jvligt intressant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in