Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-07, 08:38
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Det r precis sna som Linnea som ska jobba inom socialtjnst s jag hoppas hon nr dom insikterna

Varfr tycker du hon r lmpad som socionom?
Citera
2014-03-07, 08:41
Medlem
Retsinas avatar
Hur gick det fr negern som sp?
Citera
2014-03-07, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Hur gick det fr negern som sp?

Ls herpesvrtas inlgga en sida bak.

Har Linnea mjligtvis dragit p sig ett matmissbruk istllet? Gillar verkligen nybyggarna, skillnad frn allt skrp som snds. Anders fvergrd r s sjukt hrlig, genuin, intressant och s udda.
Citera
2014-03-08, 12:07
Medlem
Jag trodde att programmet handlade om nybyggare enligt maud olofssons definition, men icke!
Citera
2014-03-08, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Fan bsta som snts p TV. Hoppas det blir fler ssonger och iaf ett flja upp avsnitt!

visst...

socialporr med ett gng knarkare som lagt av och ska bygga ett hus...

Vad blir nsta grej ? TV-program som fljer rumnska zigenare i Sverige nr dom fr lgenhet och socialbidrag ?

Citera
2014-03-09, 20:53
Medlem
Sg Johan frn Nybyggarna p samma klubb jag var p igr, p Slakthuset vid Globen dr "Art of sounds"-festivalen var. Han var i ett sllskap med riktiga rave-pundare och hans gon sg att ploppa ut nr som helst fr han var s jvla psmiskad. Riktigt trkigt att se.
Citera
2014-03-09, 21:07
Medlem
Kollar runt lite p fejjan, Anna verkar de g bra fr hon r iaf kvar p basta. Blev nyfiken p Johan men jag kan inte se ntt dr
Citera
2014-03-12, 10:01
Medlem
Nim, frn frra ssongen ser jag ofta i Norrtlje, inte helt sllan p Pingstkyrkans loppis & i sllskap av en sliten, mycket ldre man med tatueringar i ansiktet.

Nybyggarna r ett av dom bsta programmet jag sett. Jag blir s glad av att se frndringen hos mnniskor! Jag har sjlv missbrukat & varit p behandlingshem i omgngar. r ren sedan ett gng r tillbaka & har aldrig mtt bttre.
Citera
2014-03-12, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedroLopez
Sg Johan frn Nybyggarna p samma klubb jag var p igr, p Slakthuset vid Globen dr "Art of sounds"-festivalen var. Han var i ett sllskap med riktiga rave-pundare och hans gon sg att ploppa ut nr som helst fr han var s jvla psmiskad. Riktigt trkigt att se.

Hur ser du nn skillnad p han i normalt stadie jmfrt med ptnd med tanke p att han alltid ser ptnd ut.
Citera
2014-03-12, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avfettningsmedel
Nim, frn frra ssongen ser jag ofta i Norrtlje, inte helt sllan p Pingstkyrkans loppis & i sllskap av en sliten, mycket ldre man med tatueringar i ansiktet.

Nybyggarna r ett av dom bsta programmet jag sett. Jag blir s glad av att se frndringen hos mnniskor! Jag har sjlv missbrukat & varit p behandlingshem i omgngar. r ren sedan ett gng r tillbaka & har aldrig mtt bttre.
Sg nn blogg som nyligen va uppdaterad att hon fortfarande hller p med hstar, om det nu r hon som r den som skriver dr!
Citera
2014-03-12, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erajka85
Sg nn blogg som nyligen va uppdaterad att hon fortfarande hller p med hstar, om det nu r hon som r den som skriver dr!

Det r nog hon, minns frn frra ssongen att hon hll p med hstar. Hoppas det funkar fr henne dr hon r i alla fall.
Citera
2014-03-12, 15:22
Medlem
Sg ocks att Maria har ett frhllande med nn kille, ftt en lgenhet i Sthlm. Hon och hennes kille jobbade som volontrer i ngsbacka/molkom som ligger i Vrmland. Funderar p vad de r fr stlle, aldrig hrt talas pm trots att ja bor 3 mil frn molkom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in